10 найгарячіших брендів початку 2024 року

Щокварталу пошукова модна платформа Lyst опубліковує рейтинг найбажаніших брендів серед користувачів сайту. Система аналізує пошукові запити, взаємодію та звички витрачати кошти користувачів. Днями Lyst знову представили свій рейтинг “найгарячіших брендів” за IV квартал, і, як завжди, є деякі несподівані зміни. Давайте подивимось, які бренди посіли перші 10 сходинок.

Valentino

Valentino0Valentino

Реклама

Попереднє місце: 8

Бренд, відомий своєю розкішною майстерністю й елегантним італійським баченням, яким керує дизайнер П’єрпаолоПіччолі, а також високою модою, що зачаровує, посів цього разу 10-те місце.

Burberry

Burberry1Burberry

Попереднє місце: 10

Відтоді як приєднався до бренду в 2022 році, дизайнер Деніел Лі привніс свіжий погляд у традиційний англійський бренд, відомий своїми плащами та виробами для активного відпочинку, які історично полюбляє британська королівська родина.

Jacquemus

Jacquemus2Jacquemus

Попереднє місце: 9

Для 34-річного дизайнера Сімона ПортаЖакмюса, чий істинно французький бренд люблять як знаменитості, так і звичайні клієнти, це неухильне сходження до слави. Бренд посів 8-ме місце.

Versace

Versace3Versace

Попереднє місце: 5

Наче керуючи кораблем, Донателла Версаче відповідає за постійний культурний вплив бренду, заснованого її покійним братом Джанні в 1970-х роках. Його відвертий італійський гламур став вічною класикою.

SaintLaurent

Saint Laurent4Saint Laurent

Попереднє місце: 6

SaintLaurent завжди був брендом, вартим великої уваги, але останніми роками дизайнер Ентоні Ваккарелло започаткував дивовижну стриману елегантність, яка походить від ДНК бренду і виражається в структурних інноваціях. Результатом є одяг, який не підлягає часу, який можна носити, який передає силу. Бренд посів 5-ту сходинку.

Moncler

Moncler5Moncler

Попереднє місце: 7

Пуховики Moncler стали культовими, але бренд увійшов у нове покоління завдяки співпраці з передовими дизайнерами, зокрема РікомОуенсом і Річардом Квінном.

BottegaVeneta

Bottega Veneta6Bottega Veneta

Попереднє місце: 4

Шкіряні вироби BottegaVenetaIntrecciato” стали синонімом сталої розкоші. Останніми роками креативний директор МетьєБлазі розширив можливості бренду за допомогою шкіри, додавши привабливих речей, зокрема шкіряні джинси trompel’oeil та бавовняні синглети, які стали бажаними серед модних клієнтів.

Loewe

Loewe7Loewe

Попереднє місце: 2

Починаючи у Loewe у 2013 році, дизайнер Джонатан Андерсон модернізував іспанський шкіряний бренд і зробив його одним із найбажаніших брендів модної індустрії. Останніми сезонами сюрреалістичні покази Андерсона — від суконь із квітами антуріума до штанів із надвисокою талією — задали тон експериментам у моді.

MiuMiu

Miu Miu8Miu Miu

Попереднє місце: 1

MiuMiu, інакше відомий як дочірній бренд Prada, завжди був одним із найбільш прогресивних будинків моди. Але останніми роками її безтурботні речі, як-от вірусний кроптоп і короткі шорти, або блискуча нижня білизна, ідеально відповідають духу десятиліття (не кажучи вже про те, що допомогли MiuMiu стати експоненціально більш відомим брендом).

Prada

Prada9Prada

Попереднє місце: 3

З моменту створення новаторських колекцій МіуччіПрада в 1990-х роках Prada зберегли свою бажаність серед клієнтів, а співкреативний директор РафСімонс продовжує розширювати рамки майстерності та структури в асортименті чоловічого та жіночого одягу бренду. Тепер Prada посідає 1 місце у рейтингу.

За матеріалами: vogue.com.au

110

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *