Щокварталу пошукова модна платформа Lyst опубліковує рейтинг найбажаніших брендів серед користувачів сайту. Система аналізує пошукові запити, взаємодію та звички витрачати кошти користувачів. Днями Lyst знову представили свій рейтинг “найгарячіших брендів” за IV квартал, і, як завжди, є деякі несподівані зміни. Давайте подивимось, які бренди посіли перші 10 сходинок.
Valentino
Valentino
Реклама
Попереднє місце: 8
Бренд, відомий своєю розкішною майстерністю й елегантним італійським баченням, яким керує дизайнер П’єрпаолоПіччолі, а також високою модою, що зачаровує, посів цього разу 10-те місце.
Burberry
Burberry
Попереднє місце: 10
Відтоді як приєднався до бренду в 2022 році, дизайнер Деніел Лі привніс свіжий погляд у традиційний англійський бренд, відомий своїми плащами та виробами для активного відпочинку, які історично полюбляє британська королівська родина.
Jacquemus
Jacquemus
Попереднє місце: 9
Для 34-річного дизайнера Сімона ПортаЖакмюса, чий істинно французький бренд люблять як знаменитості, так і звичайні клієнти, це неухильне сходження до слави. Бренд посів 8-ме місце.
Versace
Versace
Попереднє місце: 5
Наче керуючи кораблем, Донателла Версаче відповідає за постійний культурний вплив бренду, заснованого її покійним братом Джанні в 1970-х роках. Його відвертий італійський гламур став вічною класикою.
SaintLaurent
Saint Laurent
Попереднє місце: 6
SaintLaurent завжди був брендом, вартим великої уваги, але останніми роками дизайнер Ентоні Ваккарелло започаткував дивовижну стриману елегантність, яка походить від ДНК бренду і виражається в структурних інноваціях. Результатом є одяг, який не підлягає часу, який можна носити, який передає силу. Бренд посів 5-ту сходинку.
Moncler
Moncler
Попереднє місце: 7
Пуховики Moncler стали культовими, але бренд увійшов у нове покоління завдяки співпраці з передовими дизайнерами, зокрема РікомОуенсом і Річардом Квінном.
BottegaVeneta
Bottega Veneta
Попереднє місце: 4
Шкіряні вироби BottegaVeneta “Intrecciato” стали синонімом сталої розкоші. Останніми роками креативний директор МетьєБлазі розширив можливості бренду за допомогою шкіри, додавши привабливих речей, зокрема шкіряні джинси trompe–l’oeil та бавовняні синглети, які стали бажаними серед модних клієнтів.
Loewe
Loewe
Попереднє місце: 2
Починаючи у Loewe у 2013 році, дизайнер Джонатан Андерсон модернізував іспанський шкіряний бренд і зробив його одним із найбажаніших брендів модної індустрії. Останніми сезонами сюрреалістичні покази Андерсона — від суконь із квітами антуріума до штанів із надвисокою талією — задали тон експериментам у моді.
MiuMiu
Miu Miu
Попереднє місце: 1
MiuMiu, інакше відомий як дочірній бренд Prada, завжди був одним із найбільш прогресивних будинків моди. Але останніми роками її безтурботні речі, як-от вірусний кроп–топ і короткі шорти, або блискуча нижня білизна, ідеально відповідають духу десятиліття (не кажучи вже про те, що допомогли MiuMiu стати експоненціально більш відомим брендом).
Prada
Prada
Попереднє місце: 3
З моменту створення новаторських колекцій МіуччіПрада в 1990-х роках Prada зберегли свою бажаність серед клієнтів, а співкреативний директор РафСімонс продовжує розширювати рамки майстерності та структури в асортименті чоловічого та жіночого одягу бренду. Тепер Prada посідає 1 місце у рейтингу.
За матеріалами: vogue.com.au