Минулого літа світ охопила барбіманія і здавалося, що ми ще довго не побачимо рожевого кольору в модних колекціях. Але він знову повернувся, правда, у більш ніжному та делікатному прочитанні. Не проґавили можливості попрацювати з ним і українські бренди — розглядаємо ближче їхні нові весняні колекції.
HUKH
"Вперше за чотири роки існування бренду ми використали у своїй колекції рожевий колір. Саме цей відтінок тканини й саме цього року захопив нас максимально. Ніколи ще так гостро не відчувалась нестача безтурботності, як зараз, тому цієї весни вона буде в нас хоча б в одязі", — написала на своїй сторінці в інстаграмі Ніка Гук, дизайнерка та співзасновниця бренду, яка продемонструвала, що рожевий колір може бути стриманим і вишуканим, додаючи мінімалістичним фірмовим образам HUKH більше життя.
Реклама
ELENAREVA
Діловий образ — це не тільки штани в парі з жакетом, особливо в теплу пору. Дизайнерка Олена Рева пропонує цієї весни поєднувати спідниці довжини міді з вільними жилетами костюмного крою, жіночність якого ідеально підкреслює світло-рожевий відтінок.
DIADIA
Закарпатський бренд DIADIA пропонує цієї весни не сидіти вдома, а насолоджуватися кожним днем весни у зручних спортивних костюмах відтінку квітучої сакури.
DIADIA
Ka.EL
Напівпрозорі текстури — іще один великий тренд цього року, який використав молодий український бренд Ka.El. Його засновниця Катерина Левченко розповідає, що її нова колекція присвячена жінкам, які люблять бути помітними і отримувати задоволення від своїх проявів. Об'єднати модний тренд із власним відчуттям жіночності вдалося в напівпрозорому лонгсліві відтінку пильної троянди з відкритими плечима — така річ точно сподобається шанувальницям естетики стриманої сексуальності.
Ka.EI
Friends & Fashion
Ніжно-рожевий — один із найулюбленіших відтінків українського бренду Friends & Fashion, який цієї весни використовував його для верхнього одягу і затишних кардиганів. Останні якраз стали нашими фаворитами — носіть їх з улюбленими джинсами, білими спідницями-дзвонами або штанами палаццо.