Український бренд ювелірних виробів POCHÉ та Superhumans Center — центр з протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації постраждалих від війни дорослих і дітей, презентують благодійний проєкт ПРЕКРАСНІ, обличчям якого стануть українці з ампутаціями та іншими травмами, спричиненими війною. Частина прибутку з продажу колекцій, представлених в рамках ініціативи, буде передана Superhumans.
Реклама
ПРЕКРАСНІ — від слова “прикраса”. "ПРЕКРАСНІ — це невимовна краса, що ніби множиться під тиском випробувань, стає ще більш очевидною і особливою. Адже справжня коштовність сучасності — стійкість, жага до життя, хист бачити красу в усьому, а також величезний особистий приклад, який несуть герої кампані", – розповідають ініціатори проєкту має на меті нагадати, що сила є в кожному з нас, а особливо у темні часи надважливо не зупинятись і продовжувати боротьбу за своє внутрішнє світло.
Першою героїнею знімання ПРЕКРАСНІ стала 78-річна пацієнтка Superhumans Валентина Псарьова — все життя жінка працювала у відділенні “Укртелекому” в Бахмуті. Після втрати чоловіка, з яким прожила 54 роки, Валентина залишалася в рідному містечку, поки в її будинок не поцілила ракета. “Одного дня я вийшла на подвір’я, відчула, що зараз потрібно вийти, якраз в момент, коли в домівку залетіла ракета. Ви знаєте, я досі думаю, що це чоловік мене зберіг. І дивлюсь на це так — я починаю нове життя у 78 років”, — ділиться Валентина.
У ролику жінка розмірковує над початком нового етапу життя, над коханням та над тим, що є справжнім багатством. Її яскравий український образ підтримують прикраси з колекцій “Leaf” та бестселери бренду — candy сережки і каблучки.