Українські бренди обʼєдналися заради розширення рамок традиційного образу вишитої сорочки. У спільній колекції "Хтось Когось Любить" бренди Etnodim x Nadiia реалізували власне бачення тандему повсякденного з вишуканим. Лінійка одягу й аксесуарів є максимально розмаїтою: етнічні образи та форми втілюють сучасний погляд на квітучість традиційного українського вбрання.
Реклама
“Колаборація — це нагода подивитись на звичні процеси свіжим поглядом. У Надії Шаповал та її творчої команди неймовірно цікавий процес пошуку ідей та дослідження теми. Те, як естетично переплітаються декілька різних напрямків у цільній багатогранній картині. Робота над маленькими дрібничками в кожному виробі, ледь помітними нюансами в обробці, які важливі для Надії, викликає щире захоплення”, — коментують свої враження від співпраці Etnodim.
Первинним чуттєвим натхненням колекції стало листування українських письменниць, Лесі Українки та Ольги Кобилянської. У приватному спілкуванні авторки втілювали відчуття барвистого стилю життя, що закарбував і швидку трансформацію навколишнього світу, і живу традицію поколінь. Ще одне вагоме джерело натхнення — звернення до епохи поетичного українського кіно другої половини XX сторіччя. Серед ключових мотивів колекції — флористичні елементи, запозичені з любові до ошатних садів. Стримані лінії фасонів слугують втіленням таких відчуттів як гідність та ґречність.
Апогеєм естетичних пошуків стали сукні та вишиті сорочки, що однаково добре пасують як до повсякденного вжитку, так і для урочистостей: святкових відвідин, вродини, хрестин, і головне — весілля. Українське сьогодення сформувало запит на повернення традиційного вбрання до весільного церемоніалу, тому Etnodim x Nadiia додали до колекції вже майже забутий елемент — восковий весільний вінок. Завдяки співпраці із майстринею Оленою Митюриною та застосуванню її тонкої ручної роботи командам брендів вдалось повернути до життя унікальний елемент українського весілля.
Ще одним виразним акцентом колаборації стала підбірка легких вишитих хустинок, прикрашених візерунками, що суголосять флористичній тематиці колекції та відтворюють стародавній мотив “Дерева життя”. Головною особливістю лінійки є універсальність готових виробів: вишиті сорочки чудово гармонують з фірмовими аксесуарами Nadiia, стрічками й вінками. Сукню “Лісова Мавка” можна прекрасно поєднувати із монументальним восковим вінком, а сорочка “Вавилон ХХ” є своєрідним взірцем унісекс-образу. У колекції знайшлося місце і для суто чоловічого вбрання: команди відтворили унікальний фасон вишитої сорочки першої третини ХХ сторіччя. Однозначною особливістю виробу є можливість змінювати стрічки-оздоби.
“У часи, сповнені викликів та загроз, ми не втрачаємо сенсу життєдайного прагнення залишатися вірними корінню. Понад усе ми линемо до краси та світла, природне відчуття яких вбудовано в нашу культуру”, — коментує засновниця бренду Nadiia Надія Шаповал.
Кампейн колекції було знято Оленою Ємчук, всесвітньо відомою американською фотографкою з українським корінням. Чуттєве та поетичне знімання відбулось на грецькому острові Ідра. Місце, просякнуте історією соціального спротиву місцевої інтелігенції, сповнене духом її служіння власним традиціям і культурі — цінностями, що лежать в основі обох брендів.