Абонентка Київстар пройшла опитування про якість наданого обслуговування та отримала борг у розмірі 400 гривень – реакція оператора

Київстар

Абонентка Київстар пройшла опитування про якість наданого обслуговування, що призвело до мінусового балансу

Жінка після візиту до магазину Київстар отримала на телефон повідомлення з проханням пройти опитування про якість наданого обслуговування. Вона надіслала смс, а далі за її номером була активована послуга Екстра гроші за 400 гривень. Відповідний коментар клієнтка залишила 20 червня під публікацією компанії.

У Київстар стверджують, що користувач сам запросив “Екстра гроші”, але процедура запиту цієї послуги потребує декілька кроків включно із зазначенням суми коштів. Жінка наголошує, що помилково щось натиснути неможливо. 

“Зіштовхнулись із випадком справжнього шахрайства з боку Київстар. 29 травня відвідала магазин Київстар за адресою вул. Нескорених 13, м. Харків. Операторка “допомагала налаштувати роумінг” для виїзду за кордон. Для цього заходила в систему Мій Київстар під логіном абонента, просила надати короткий номер для входу. Після візиту до магазину 1 червня було отримано смс з номера 4038 та проханням пройти опитування про якість наданого обслуговування. На жаль, надіслала смс у відповідь на цей номер. А далі, сталося “диво” – була активована послуга Екстра гроші на 300 гривень +100 гривень комісії. Потім щодня протягом двох тижнів приходило одне й те саме смс – “Послуга videowhd.pw активна. Код доступу ХХХХ. Підтримка 0800218033”. Це смс коштує 5 гривень – звісно кошти знімаються з Екстра грошей. Користувач це з’ясовує лише, коли приходить наступна смс “Ви нам винні 400 гривень”. Жодні скарги не діють – персонал Київстару стверджує, що користувач сам запросив “Екстра гроші”, але людина цього не робила. Процедура запиту цієї послуги потребує декілька кроків включно із зазначенням суми коштів. Отже, просто “помилково щось натиснути” неможливо. Абонент лишається “винним” 400 гривень ні за що”, – скаржиться жінка.

Реакція Київстар

У Київстар відреагували на коментар жінки. Їм прикро, що так сталось. Аби вони могли розібратися і допомогти їй потрібно написати у приватні повідомлення. 

Шахраї виманюють дані користувачів під різними приводами

Раніше у Київстар вказували, що якщо вам прийшло повідомлення, лист начебто від відомої компанії, магазину, банку або соціальної установи із пропозицією перейти за посиланням —  це може бути одним із методів фішингу. Ці прості правила допоможуть зберегти свої персональні дані:

  • перевіряйте інформацію про опитування, розіграш, виплату тощо на офіційному сайті компанії або за офіційними каналами зв’язку;
  • звертайте увагу на посилання — різниця в одній літері може бути вирішальною;
  • перевіряйте імена та назви в листах і SMS, які ви отримуєте, фішери часто припускаються помилок; 
  • ігноруйте електронні листи та повідомлення, у яких запитують особисту інформацію. 

Що робити, якщо ви потрапили на гачок мобільних шахраїв

Якомога швидше повідомити про те, що сталося, в правоохоронні органи за телефоном 102 та в Київстар за номером 0 800 300 466. Якщо після своєчасного звернення на рахунку зловмисника буде знайдено кошти потерпілого, то його рахунок заблокують, а гроші повернуть на рахунок постраждалого. Якщо коштів на рахунку не буде, щоб повернути їх, потрібне відповідне рішення суду. Будьте пильними та не вагайтеся звертатися за консультацією чи порадою до Київстару.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *