З 4 по 8 вересня в Києві відбудеться Ukrainian Fashion Week сезону весна–літо 2026. У найрізноманітніших форматах офіційного розкладу свої колекції представлять понад 50 українських брендів. Цей сезон присвячено взаємодії моди та культури — силі моди як культурного коду та інструменту збереження національної ідентичності, яка в умовах повномасштабної війни стала одним із ключових чинників національної безпеки.
“Сьогодні моді, як і культурі загалом, довірено місію — захищати нашу ідентичність. Універсальною мовою моди ми розповідаємо світу про нашу креативність, свободу та гідність. Ukrainian Fashion Week є ключовою платформою, що підсилює голос України на глобальному рівні”, — зазначає співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська.
Важливе місце в програмі відведено подіям, які досліджують синергію мистецтва й моди та її роль у формуванні культурної ідентичності. Сезон розпочнеться в Національному музеї мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків фіналом XXVI Конкурсу молодих дизайнерів одягу “Погляд у майбутнє. Музейна колекція Ханенків”.
Реклама.
Серед кроссекторальних подій – презентація-перформанс “Art That Walk” від Lysenko Gallery (London–Kyiv) з роботами сучасних українських митців; проєкт бренду MY THEATRE, створеного театральною художницею Дар’єю Білою; відкриття простору архіву бренду KHRYSTYNA RACHYTSKA в Мистецькому арсеналі, присвяченого вишитій сорочці як феномену українського та світового мистецтва; виставка про діалог поколінь – живопис Миколи Самокиша та авторські прикраси його онуки Катерини Басовської; презентація-перформанс про діалог моди та мистецтва бренду POUSTOVIT, а також експозиція “Art of Fashion” у Мистецькому арсеналі – ретроспектива образів українських дизайнерів, натхнених творчістю художників, скульпторів, графіків та ілюстраторів.
Від початку повномасштабного вторгнення благодійна складова стала невідʼємною частиною Ukrainian Fashion Week. Цього сезону команда продовжує Ініціативу “Обличчя героїв” – проєкт, спрямований на допомогу військовим з мінно-вибуховими пораненнями обличчя. Дизайнери та гості Тижня матимуть можливість підтримати Ініціативу.