ПриватБанк про захист фінансового номера від шахраїв
Фінансовий номер – це номер телефону прив’язаний до банківських послуг. Якщо він потрапляє в руки зловмисників, то ваш рахунок опиняється під загрозою. Про це повідомили у пресслужбі ПриватБанку.
Фактично – це ключ до рахунку, адже на номер надходять: код-підтвердження, паролі для входу, сповіщення про операції та баланс коштів. Як вберегти свій фінансовий номер:
- Використовуйте окремий номер для банку,
- Не світіть його в соціальних мережах та месенджерах.
- Прив’яжіть номер до паспорта.
- Відключіть можливість віддаленої заміни SIM-карти.
- Встановіть складний пін-код на SIM-карту.
Реєстрація телефону в банку
Повідомте банку ваш телефон і виконуйте фінансові операції, використовуючи тільки цей номер. Якщо ви втратили свій фінансовий номер, обов’язково повідомте про це в банк, зателефонувавши на номер 3700, для попередження несанкціонованих операцій у Приват-24 та мережі інтернет. Як повідомити ПриватБанку, який телефон я хочу зробити «фінансовим»:
Ви завжди можете зареєструвати або змінити свій «фінансовий» телефон будь-яким зі способів:
- через банкомат з карткою: меню «Мої налаштування» > «Зазначити основний (фінансовий) телефон»,
- через термінал самообслуговування: «Банківські операції» > «Мої дані» > «Зазначити основний (фінансовий) телефон»,
- у Приват-24: меню «Усі послуги» > «Налаштування» > «Безпека» > «Зміна логіна».
Телефонні шахраї атакують клієнтів ПриватБанку
Раніше ми писали, що клієнтів ПриватБанку шахраї часто телефонують у незручний момент, говорять упевнено й переконливо. Вони можуть представлятися працівником ПриватБанку, Пенсійного фонду, фіскальної служби, поліції, комунальних служб, мобільного оператора або покупцем вашого товару. Аферисти просять реквізити карток, кодові слова, зняти ліміти з картки, паролі з банкінгу, переказати кошти з якоюсь метою. Як не попастися на хитрі схеми шахраїв?
Якщо представляються співробітниками банку, то кажіть, що перетелефонуєте на офіційний номер банку. Припиніть розмову, якщо:
- запитують термін дії картки, CVV-код, паролі, коди банків та мобільних операторів,
- намагаються “керувати” і просять щось переказати,
- просять встановити додатки,
- просять перейти за посиланням і ввести дані.