На пуантах
Якщо ви були переконані, що тренд балеткору закінчився, подумайте ще раз. Під час Паризького тижня моди Розалія проміняла фламенко на балет і оновила стиль за допомогою найкрутішої реконструйованої куртки, повністю зробленої з ніжно-рожевих пуантів.
Ніл Мокфорд // Getty Images
Художниця, відома своїм нестандартним, унікальним стилем, цього сезону з'являлася у безлічі фанкових курток та деконструйованих образів, зокрема у розстебнутому смокінгу та джинсовому принтованому шкіряному номері з написом «2000», який також полюбляють такі знаменитості, як Белла Хадід. Але вчора вона пішла в іншому напрямку, схилившися до своєї жіночної, неординарної сторони.
Підкреслюючи всі численні компоненти пуантів, виріб був розроблений, щоб продемонструвати блискучу рожеву зовнішню частину та бежеву потерту підкладку — граючи як з коробкою, яка утримує пальці ніг танцюриста, так і з голівкою, яка надає жорсткості підошві для підтримки склепіння стопи. На відміну від типових стилів балеткор, куртка мала квадратний силует, додаючи жорсткості там, де можна було очікувати м’якості. Вона була укорочена значно вище талії та прикрашена стрічками та еластичними бантами переробленого використання.
Ніл Мокфорд // Getty Images
Ніл Мокфорд // Getty Images
Розалія поєднала образ із темно-синіми штанами в тонку смужку та футболкою з графікою, ідеально вписаною в тему, з текстом, написаним поверх нот. На ногах вона відійшла від очевидного вибору — балеток — і обрала туфлі на гострому носку, які додали образу особливого шарму. На завершення вона відчепила своє довге волосся назад шапочкою-сіткою для волосся та надала своєму природно сяючому обличчю рожевого відтінку.