«Фігура батька» має повне відношення до боротьби Тейлор Свіфт за своїх господарів

«Це кохання — чистий прибуток, просто заходьте до мого кабінету»

Ще у травні Тейлор Свіфт оголосила важливу новину: її шестирічна публічна боротьба за повернення своїх господарів завершена. Після понад півдесятиліття боротьби за право володіння своїми першими шістьма альбомами, перезапису чотирьох повноцінних проектів під назвою Taylor's Versions та ненавмисного розпалювання дискусій про права артистів, вона перемогла.

«Уся музика, яку я коли-небудь створювала… тепер належить… мені», – поділилася вона на своєму вебсайті в зворушливому листі. «Сказати, що це здійснення моєї найбільшої мрії, насправді означає бути досить стриманим… Все, чого я коли-небудь хотіла, – це можливість наполегливо працювати, щоб одного дня мати змогу купувати свою музику повністю, без жодних зобов’язань, без партнерства, з повною автономією».

Ці ж почуття вона висловлювала ще у 2019 році, коли вперше пояснювала, що сталося між Big Machine Records, Скоттом Борчеттою, Скутером Брауном та нею самою: «Роками я просила, благала дати мені шанс володіти своїми роботами. Натомість мені дали можливість знову підписати контракт з Big Machine Records і «заробляти» по одному альбому за раз, по одному за кожен новий, який я здавала. Я пішла, бо знала, що як тільки я підпишу цей контракт, Скотт Борчетта продасть лейбл, тим самим продавши мене та моє майбутнє. Мені довелося зробити болісний вибір залишити позаду своє минуле».

«Ось що трапляється, коли ти підписуєш контракт у п’ятнадцять років з кимось, для кого термін «вірність» — це явно лише договірне поняття. І коли цей чоловік каже: «музика має цінність», він має на увазі, що її цінність належить людям, які не брали участі в її створенні», — продовжила вона. «На щастя, я залишила своє минуле в руках Скотта, а не своє майбутнє».

Ці ідеї — вірності, власності та цінності як прибутку — з того часу пронизують музику Свіфт. У пісні «мої сльози рикошетом» з folklore вона співала про «вкрадені колискові», а в «the lakes» вона посилалася на «якусь образливу гидоту». Мабуть, найпомітнішим прикладом був бонусний трек evermore «it's time to go», який безпосередньо відображав твердження з її листа 2019 року: «П'ятнадцять років, 15 мільйонів сліз / Благала, доки коліна не закровотіли / Я віддала все, він мені нічого не дав / Потім дивувалася, чому я пішла / Тепер він сидить на своєму троні у своєму палаці з кісток / Молячись своїй жадібності / Він заморозив моє минуле за склом / Але я отримала себе».

ЧАНДАН КХАННА // Getty Images

У пісні «The Life of a Showgirl», її першому релізі після офіційного придбання всієї її дискографії, вона ще раз повернула слухачів до цих болісних моментів. У пісні «Father Figure», яка була вставкою однойменного хіта Джорджа Майкла 1987 року, Свіфт розповіла історію чоловіка, який присвоїв собі заслугу в успіху молодої зірки — за те, що він помітив її потенціал, незважаючи на її «нормативну» поведінку, і перетворив її «ганчірки на золото».

Протягом усього треку вона втілювала образ чоловіка, досліджуючи концепцію умовної підтримки, бізнес-рішень, замаскованих під акти любові та захисту, а також зловживання довірою та владою, використовуючи уїдливі слова на кшталт «це кохання — чистий прибуток, просто заходь у мій офіс» та «Я можу укладати угоди з дияволом, бо мій член більший».

Як розповідає історія, зірка росла та здобувала власні амбіції, на превеликий жаль свого наставника. Замість того, щоб святкувати її успіх, він розлютився та озлобився, показавши свою справжню сторону дівчині, яка колись вірила, що справді вважає її членом сім'ї. У результаті Свіфт заспівала в ролі героїні: «Твої бездумні амбіції запалили / Дурні рішення, які призвели до помилкових видінь / Що для здійснення твоїх мрій ти мала позбутися мене».

Продовжуючи, вона перетворила приспів на минулий час для останнього приспіву: «Я був тобі як батько / Ми випили той коричневий лікер / Ти уклав угоду з цим дияволом, виявляється, мій член більший / Хочеш бійки — ти її знайшов / Я оточила це місце / Ти спатимеш з рибами, перш ніж зрозумієш, що тонеш».

George Michael Entertainment прокоментували трек: «Ми були в захваті, коли Тейлор Свіфт та її команда звернулися до нас на початку цього року з пропозицією включити інтерполяцію класичної пісні Джорджа Майкла «Father Figure» до абсолютно нової пісні з такою ж назвою, яка увійде до її майбутнього альбому. Коли ми почули трек, ми без вагань погодилися на цей союз двох великих артистів, і ми знаємо, що Джордж відчув би те саме».

SOURCE

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *