Жінка незадоволена якістю домашнього інтернету, який надає Київстар
Жінці протягом останніх двох тижнів Київстар двічі відключав послугу “Домашній інтернет”, яка передбачена контрактом. Вона дізналася про технічні проблеми та про завершення робіт 10 серпня, але до цього часу працювати неможливо. Про історію клієнтка написала 5 серпня на своїй Facebook-сторінці.
За словами жінки, у неї вимикався Домашній інтернет, а згодом його повністю відключили через технічні проблеми, які пообіцяли вирішити 10 серпня. Однак їй потрібно працювати, але вона позбавлена цього через погану якість послуг від Київстару.
“Київстар продовжує знущатися. Протягом останніх двох тижнів мені двічі відключали послугу “Домашній інтернет”, яка передбачена контрактом. Перший раз на 4 дні, бо робот сказав, що сталися технічні проблеми. Зараз інтернет відключили. Нарешті поговорила з так званим “живим оператором”, який мало відрізняється від робота. Мене запевнили, що вівторка 5 серпня все буде гаразд. А згодом повідомили, що орієнтовно роботи завершаться 10 серпня. Коли, коли? З глузду з’їхали геть? Так, мені надали безкоштовний мобільний інтернет. Але якість жахлива, працювати нормально неможливо. Головне, що такі “подарунки” трапляються саме в дні, коли готується газета. І хто в нас внутрішній ворог? Я точно знаю його ім’я”, – скаржиться жінка.
Реакція Київстар на скаргу
У Київстар відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що у Миколаєві через останні обстріли з боку Росії виникли перебої у роботі фіксованого інтернету.
“У Миколаєві через останні обстріли з боку Росії виникли перебої у роботі фіксованого інтернету. Стрибки напруги пошкодили частину обладнання в західній частині міста. Наші технічні фахівці вже працюють над відновленням зв’язку — крок за кроком повертаємо все до норми. Зараз 85% мережі працює стабільно, а повне відновлення очікуємо до 9 серпня включно. Одразу після виявлення проблеми ми повідомили клієнтів та запропонували безкоштовно підключити безлімітний мобільний інтернет на час ремонту. Щоб запобігти подібним інцидентам в майбутньому, ми вживаємо заходів, які дозволять захистити електричне обладнання від наслідків суттєвих перепадів електроживлення”, – пояснили у Київстар.
Нові тарифи передплати та контракту від Київстару
Раніше ми писали, що з 25 червня 2025 року Київстар запустив нові тарифи для передплати та контракту Все разом Легкий і Все разом Крутий. Абоненти можуть користуватися Домашнім Інтернетом, мобільним зв’язком і Суперсилами, зокрема Київстар ТБ. Також у тарифах — гігабайти мобільного інтернету, безлімітні дзвінки у мережі, хвилини для дзвінків на інші мобільні й міські мережі України та на деякі закордонні напрямки. У всіх нових тарифах діють умови Роумінг як вдома. Абоненти можуть користуватися обсягами гігабайтів і хвилин у 28 країнах Європи, безлімітно телефонувати на Київстар та отримувати вхідні дзвінки у країнах, де діють умови Роумінг як вдома.