Зіткнувшись із жорстким світовим ринком косметики, Aptar Beauty прагне використовувати власні активи: портфель унікальних рішень для дозування, глобальну присутність, що підкріплена сильним регіональним корінням, та інноваційний портфель, орієнтований на сталий розвиток. Ми зустрілися з глобальним президентом Марком Прієром, який розкрив подробиці про стратегію Групи та рушійні сили зростання на найближчі роки.
Новини преміум-класу краси – Яка поведінка Aptar Beauty в поточній ситуації на ринку краси?
Марк Пріер – Стратегія Групи не змінилася. Нещодавно ми підтвердили три основні напрямки діяльності на наступні п’ять років. Перший полягає в зосередженні на нашому основному бізнесі, тобто на диспенсерах, на які припадає 99% нашого доходу. Ми можемо похвалитися одним із найширших портфелів на ринку: він охоплює не лише косметику, парфумерію, догляд за шкірою та макіяж, але й всю категорію засобів особистої гігієни – швидкозростаючий сегмент. Ми маємо намір зберегти сильну присутність у секторі диспенсерів, пропонуючи широкий спектр різноманітних технічних рішень, які відповідають потребам усіх цих ринків.
Другий стовп – це інновації. Протягом останніх чотирьох років ми скоригували наш інноваційний портфель, щоб пропонувати як стійкі, так і революційні рішення. Через наші регіональні інноваційні центри у Франції, Бразилії, Нью-Йорку та Шанхаї ми розробили процес спільної творчості з нашими клієнтами, щоб швидко задовольнити їхні потреби. Для нас інновації передбачають організацію навичок та можливостей по всьому світу.
По-третє, ми поєднуємо фінанси з операційною гнучкістю. Після кількох реорганізацій ми застосували підхід постійного вдосконалення. Зараз ми інвестуємо в наші заводи, щоб підвищити нашу гнучкість та ефективність. Ринок став дуже волатильним: десять років тому портфелі замовлень були стабільними, тоді як сьогодні все вирішується в короткостроковій перспективі.
Новини преміум-класу – Як ви просуваєтеся зі своєю стратегією розвитку?
Марк Пріер – Ми обслуговуємо ринки світового масштабу, використовуючи локальний підхід. Ми маємо потужну регіональну промислову базу на ключових континентах, що є досить унікальним. Тепер ми прагнемо розширити сферу нашої діяльності та постачати послуги в більшу кількість країн для більшої кількості клієнтів.
У Латинській Америці ми вже добре зарекомендували себе в Бразилії, Мексиці та Колумбії, але ми можемо краще використовувати цю базу для розширення нашого клієнтського портфеля. Так само в Азії, окрім Китаю, Індії та Таїланду, де ми вже маємо сильну присутність, реальні можливості для їх реалізації є в Південно-Східній Азії, зокрема у В'єтнамі. Ідея полягає в тому, щоб вийти на швидкозростаючі ринки.
Це зростання може бути органічним, шляхом розширення наших місцевих потужностей та команд, але його також можна досягти шляхом придбань, як ми нещодавно зробили з 7M у Туреччині. Ця промислова та комерційна база допоможе нам зосередитися на Близькому Сході та Африці, куди ми також прагнемо вийти.
Звичайно, ми також прагнемо розширити портфель наших клієнтів, спираючись на ці регіональні екосистеми. Завдяки змінам, впровадженим протягом останніх років, ми можемо обслуговувати дедалі більшу кількість клієнтів у дедалі більшій кількості географічних регіонів.
Зрештою, наша стратегія розроблена для досягнення прибуткового зростання, від 3 до 6%, незважаючи на постійно мінливий ринок.
Новини преміум-класу краси – Нещодавно ви запустили інноваційний засіб для парфумів Nomad Refill. На чому зосереджені інновації в Групі?
Марк Пріер – Усі інновації Aptar Beauty вже зараз можуть похвалитися перевагами сталого розвитку, будь то повторне наповнення, переробка чи перероблені матеріали. Це ключова частина нашого підходу. Ми також працюємо над поступовим переходом нашого існуючого асортименту систем дозування на мономатеріальні або перероблювані рішення, або на продукти, виготовлені з перероблених матеріалів. Усі наші лінійки продуктів перейдуть на перероблювані рішення протягом наступних чотирьох років. Це величезний виклик, оскільки вони повинні залишатися сумісними з лініями розливу наших клієнтів.
Ми також спостерігаємо дві основні тенденції, над якими ми працюватимемо. По-перше, кастомізація: вона допомагає брендам виділитися. Ми створили Custom, екосистему, яка дозволяє розробляти індивідуальні продукти у великих промислових масштабах. Ми також відзначили зростання дермокосметики на перетині косметики та фармацевтики: цей сегмент може похвалитися темпами зростання, вищими за середні показники по ринку. Фактично, у нас є унікальна пропозиція з нашими двома підрозділами, Pharma та Beauty. Тому для нас ця тенденція є важливою.
Новини преміум-класу краси – Як, на вашу думку, загалом розвиватиметься ринок?
Марк Пріер – Ринки краси по суті залишаються глобальними, але спостерігається дедалі сильніша регіональна тенденція, яка значно варіюється від регіону до регіону. Тому вкрай важливо бачити загальну картину та мати глибоке розуміння місцевих особливостей з адаптованими відповідями, коли йдеться про тенденції, інновації та виробництво. Це одна з головних сильних сторін Групи.
Крім того, спостерігається фрагментація, оскільки з'являються малі та середні бренди, зокрема в Китаї, Північній та Латинській Америці. Вони поступово відвойовують частку ринку у транснаціональних корпорацій. Тому наша роль полягає в тому, щоб обслуговувати всіх клієнтів, великих і малих, і підтримувати їх з першого дня, оскільки деякі з них стануть ключовими гравцями завтрашнього дня.
Новини преміум-класу краси – Дивлячись у майбутнє, наскільки ви впевнені в собі?
Марк Пріер – Ринок ще ніколи не був таким невизначеним, тому адаптуватися надзвичайно важливо. Власне, назва Aptar походить від латинського слова aptare, що означає адаптуватися. Ми – надійна група: ми можемо підтримувати наших клієнтів у довгостроковій перспективі. Наша сила полягає в поєднанні широкого портфоліо, сильної регіональної присутності, відомого інноваційного потенціалу та міцної фінансової основи. Це безумовно має значення в нестабільному світі.