Ощадбанк стягнув 100 гривень з пенсіонера за перевипуск картки, у кої завершився термін дії
Пенсіонер звернувся до відділення Ощадбанку за новою пенсійною карткою, бо термін дії старої картки закінчився. За це з нього взяли 100 гривень готівкою. Відповідний коментар залишила його донька 20 серпня під публікацією фінустанови.
Вона розповіла, що з її батька пенсіонера у відділенні Ощадбанку взяли 100 гривень готівкою за заміну картки. Це пояснили тим, що це платіж за нову картку, квитанцію дали, призначення платежу незрозуміле.
“Доброго дня, якщо завершено термін дії картки, то перевипуск не іменної безкоштовно чи треба платити за послугу?”, – цікавиться жінка.
Реакція Ощадбанку
В Ощадбанку відреагували на коментар жінки. Там вказують, що для початку рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру банку 0 800 210 800 та предметно перевірити карту.
“Для початку рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру банку 0 800 210 800 та предметно перевірити карту. Можливо її було автоматично продовжено або ж у відділенні банку вже є нова карта, яку потрібно буде лише забрати. Також маю повідомити, що замовити плановий перевипуск карти на новий термін можна через оператора контакт-центру за 2 місяці до закінчення терміну дії картки або місяць після. Якщо ж ці терміни минули, тоді для перевипуску потрібно буде звертатися до відділення банку з документами. Тарифами банку не передбачена комісія за перевипуск карти, але може бути утримана комісія за річне обслуговування карти відповідно до умов тарифного пакета по якому її було випущено”, – заявили в Ощадбанку.
В Ощадбанку зазначають, що перевипуск пенсійної картки на новий термін є безкоштовним. Швидше за все клієнту було запропоновано одну з додаткових банківських послуг чи продуктів, наприклад оформлення договору страхування і клієнт придбав поліс.
“Перевірити інформацію щодо квитанції та за які послуги можна у відділенні банку, тож рекомендуємо звернутися, як тільки така можливість з’явиться. В мережі інтернет такої можливості немає”, – наголосили в Ощадбанку.