Щоб підкреслити ідентичність бренду до останньої деталі, виробник рішень для косметичної упаковки додав до свого асортименту варіантів декорування шовкотрафаретний друк на скляних піпетках.
Ця 100% власна техніка декорування забезпечує високу точність і якість, водночас допомагаючи посилити візуальний наратив крапельниць і покращити привабливість полиць. Вона повністю адаптується та налаштовується для кожного проекту на підприємствах Virospack.
Трафаретний друк на піпетках дозволяє наносити логотипи, візерунки, тонкі лінії або багатокольорову графіку з високою точністю – навіть на криволінійні поверхні. За даними Virospack, це довговічний, універсальний процес декорування, повністю сумісний з різними косметичними формулами.
« Все більше брендів прагнуть виразити свою індивідуальність та цінності за допомогою упаковки. Завдяки цьому рішенню функціональний елемент, такий як піпетка, стає простором для ефектного декору», – сказала Верена Реджина Фіорі, директор з маркетингу Virospack .