Новий фільм Даррена Аронофскі “Спіймати на гарячому” розповідає про колишнього бейсболіста Генка, який опиняється у світі гангстерів. Остін Батлер грає головну роль, а також у фільмі знялися Зої Кравіц, Реджина Кінг, Бед Банні та Лів Шрайбер.
Режисер Даррен Аронофскі зняв новий кримінальний фільм “Спіймати на гарячому” (Caught Stealing). Остін Батлер грає в ньому колишнього бейсболіста, який через травму опинився у скрутному становищі. Коли його друг потрапляє у небезпеку, спортсмен змушений використовувати всю кмітливість і винахідливість, щоб вижити серед гангстерів і злочинців, пише УНН із посиланням на Hollywood Reporter.
Деталі
“Ви навряд чи очікували, що Даррен Аронофскі зніме блискучий кримінальний фільм, але “Спіймати на гарячому” саме таким і є – цікавим, заплутаним і зрештою кривавим. Завдяки магнетизму Остіна Батлера та вишуканим ролям акторів другого плану, цей фільм є, можливо, найкомерційнішим проєктом Аронофскі”, – ідеться у публікації.
Батлер, як вказано, у фільмі грає Генка – колишнього талановитого бейсболіста старшої школи, чия мрія стати професіоналом розбилася через травму. Тепер він безцільно працює барменом у брудному барі на Нижньому Іст-Сайді Нью-Йорка 1998 року. Друг Генка Расс залишає свого кота у нього й відправляється до Англії. Невдовзі на Генка нападають російські головорізи у пошуках Расса, який винен їм гроші.
Зої Кравіц у ролі Івонн, дівчини Генка та парамедика, демонструє свої навички, які стають у пригоді під час цих подій. На початку вона з’являється у романтичній лінії з Генком, а потім зникає, виконавши свою сюжетну роль. Більшість другорядних персонажів з’являються й зникають подібним чином – це художній прийом, який надає історії динаміки.
Серед акторів другого плану також Реджина Кінг у ролі детектива Генка, Бед Банні (Беніто Мартінес Окасіо) як бос росіян, та Гріффін Данн у ролі власника бару Пола.
Лів Шрайбер та Вінсент Д’Онофріо грають Ліпу та Шмуллі – братів-хасидів, які стають одними з найнебезпечніших переслідувачів Генка. Керол Кейн грає їхню Баббе. Попри швидкі зміни подій, сценарій Чарлі Г’юстона та монтаж фільму підтримують напругу і ритм дії.
Фільм багатий на криваві перестрілки та сцени насильства, у яких страждають як злочинці, так і випадкові перехожі. Генк стикається з власними демонами: флешбеки показують кошмари про автомобільну аварію, у якій він отримав травму.
Попри насильство, фільм зберігає життєрадісну атмосферу. Оператор Метью Лібатік робить місто яскравим і блискучим, навіть у похмурих барних сценах, пише видання.