Австралійський бренд St. Agni, який цього року святкує своє десятиліття, стрімко закріпився у світі моди, ставши улюбленим серед знаменитостей. Його обожнюю Меган Маркл, Кендалл Дженнер, Дженніфер Лоуренс і Марго Роббі. Відомий своїм мінімалістичним підходом до дизайну, бренд зумів створити прекрасну модну формулу, яка поєднує витонченість та функціональність, що робить продукцію St. Agni однією з найбажаніших у сучасній індустрії моди.
Кендалл Дженнер в St. Agni
Реклама.
St. Agni спочатку спеціалізувався на шкіряних сумках, однак швидко розширив свій асортимент, включивши взуття та готовий одяг. Одним із перших гітів бренду були плетені туфлі, які миттєво стали популярними серед модних інфлюенсерів. Сьогодні St. Agni асоціюється з ключовими модними тенденціями — від об’ємних штанів і витончених суконь до фірмових сумок, таких як Mini Woven Tote та Soft Crescent Bag.
Меган Маркл в St. Agni
Бренд також вирізняється своєю лаконічною монохромною палітрою з акцентами на земляні тони та насичені винні відтінки. Останні колекції St. Agni натхненні естетикою 1990-х і вирізняються чіткими лініями, м’якими текстурами та простотою силуетів, що ідеально відповідає позачасовій актуальності мінімалізму.
St. Agni
Кожна колекція St. Agni підкреслює продуманий дизайн та сучасні рішення бренду. Серед ключових елементів колекцій австралійського лейблу — бавовняні сорочки, шкіряні жакети та драпіровані сукні, які легко поєднуються з базовими речами гардероба, створюючи універсальні образи.
St. Agni
St. Agni продовжує задавати тон у сучасній моді, створюючи одяг, що дозволяє кожному почуватися впевнено та стильно. Завдяки підтримці світових зірок, бренд демонструє, що мінімалізм не тільки ніколи не виходить з моди, але й стає символом елегантності та впевненості в собі.