США та Саудівська Аравія домовилися про скорочення викидів з морського судноплавства

Shipping containers are stacked on a cargo ship in Bayonne, N.J., in 2020. Now the United States, with the help of Russia and Saudi Arabia, has halted a global agreement to reduce cargo ship greenhouse gases because of the Trump administration's view that climate change is a

Сполучені Штати відклали прийняття міжнародної вимоги до комерційних вантажних суден щодо скорочення викидів парникових газів або накладення штрафів, яка широко підтримується в усьому світі.

Використовуючи погрози санкціями та тарифами, а також за підтримки Саудівської Аравії та Росії, адміністрація Трампа змусила представників понад 100 країн подати на розгляд Рамкову програму Міжнародної морської організації щодо чистих нульових викидів, яка мала б встановити обов'язковий стандарт для суднового палива.

За даними ІМО, проект рамкової програми, узгоджений у квітні та спрямований на скорочення викидів парникових газів від вантажних суден до нульового рівня до 2050 року, мав би набути чинності у 2027 році для всіх океанських суден вагою понад 5000 тонн.

Президент Дональд Трамп назвав майже всі зусилля щодо зменшення впливу людини на довкілля «зеленою аферою».

У заяві від 10 жовтня, яка мала на меті «попередити членів IMO», держсекретарі, міністри енергетики та транспорту, що очолювалися Трампом, заявили, що Сполучені Штати застосують низку санкцій «проти країн, які спонсорують цей неоколоніальний експорт глобальних кліматичних норм під керівництвом Європи».

«Президент Трамп чітко дав зрозуміти, що Сполучені Штати не приймуть жодної міжнародної угоди з охорони навколишнього середовища, яка надмірно або несправедливо обтяжує Сполучені Штати або шкодить інтересам американського народу», – йдеться у заяві членів парламенту Марко Рубіо, Кріса Райта та Шона Даффі.

Нове правило мало набути чинності у 2027 році після того, як на запланованих на 2026 рік зустрічах було б встановлено стандарт для суден щодо зменшення їхньої річної паливомісткості – кількості парникових газів, що викидаються на кожну одиницю енергії, що використовується судном, – а також економічні заходи та штрафи.

План ІМО отримав широку підтримку — Велика Британія, Канада, Європейський Союз, Японія та Китай висловилися «за» — і очікувалося, що його схвалить більшість із приблизно 100 країн, представлених на зустрічі в п'ятницю.

Хоча кілька країн не підтримували відкладення переговорів щодо регулювання на рік, Сполучені Штати переконали кілька країн, включаючи Китай, приєднатися до нього, а Росію та Саудівську Аравію – відкласти переговори щодо угоди.

«Ми розчаровані тим, що держави-члени не змогли домовитися про подальші кроки на цій зустрічі», – заявив журналістам генеральний секретар Міжнародної палати судноплавства Томас Казакос.

«Для того, щоб галузь могла інвестувати, потрібна ясність», – сказав він, повторюючи вже відому загальну підтримку, яку, як повідомляється, має судноплавна галузь щодо світового стандарту.

Sourse: www.upi.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *