Жінка не змогла відкрити мішок, який Укрпошта міцно закріпила скобами – реакція компанії

Укрпошта

На Укрпошті упакували мішок так, що жінка не змогла його відкрити

Жінка не змогла відкрити мішок через міцні скоби, які закріпили на Укрпошті. Вона вважає використання ресурсу і засмічення пластиком жахливо нераціональним. Про свою історію вона написала 4 серпня на Facebook-сторінці.

За словами жінки, при спробі відкриття мішка вона зламала ножиці. Клієнтка звинувачує Укрпошту в засміченні пластиком там, де його використання можна зменшити.

“Укрпошта, а скажіть навіщо ви ставите скоби, які середньо статистична жінка не може зняти кухонними ножицями? Що це за міцність і потужність там, де це, м’яко кажучи, зайве? Яким з девайсів, які доступні мені ви порадите відкрити пакунок? Ножиці, як ви бачите, вже вийшли з ладу так і не подужавши. Канцелярський ніж також навряд чи. І ще питання до Ігоря Смілянського, чи не здається вам, що це просто жахливим нераціональне використання ресурсу і засмічення пластиком там, де його використання можна зменшити?”, – цікавиться жінка. 

Реакція Укрпошти на скаргу жінки

В Укрпошті відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що при упакуванні в мішок, верхній край мішка зав’язується шпагатом.

“При упакуванні в мішок, верхній край мішка зав’язується шпагатом. Супровідна адреса прикріплюється на середину мішка поверх скотчу, що попередньо наклеюється по колу на мішок і фіксується з обох сторін. Деталі щодо упакування доступні за посиланням”, – заявили в Укрпошті. 

Укрпошта 1

При упакуванні в мішок, верхній край мішка зав’язується шпагатом 

Укрпошта закликає громадян не реагувати на шахрайські схеми

Українці отримують фейкові SMS нібито від Укрпошти, де їх просять підтвердити адресу доставлення. В Укрпошті наголошують, що ніколи не надсилають SMS з невідомих номерів і не просять клієнтів переходити за посиланням, щоб підтвердити свою адресу.

Компанія закликає клієнтів берегти свої особисті дані, адже подібні схеми використовують зловмисники. Повідомлення про доставлення надходять через SMS або сповіщення у Viber лише з сервісу «Ukrposhta». У цих повідомленнях вказуються номер відправлення, номер відділення, де можна отримати посилку, а також інформація про оплату. Посилань для переходу на сторонні сайти клієнтам не надсилають.

 

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *