Клієнт ПриватБанку втратив з кредитної картки 14 канадських доларів, перебуваючи в Україні
Чоловік втратив з кредитної картки ПриватБанку кошти у розмірі 14 канадських доларів (приблизно 420 гривень). Його додаток Приват-24 перестав працювати належним чином, але йому вдалось заблокувати рахунок. Про свою історію клієнт написав 18 серпня Facebook-сторінці.
Він також зв’язався з операторкою ПриватБанку. Йому заблокували карку та рекомендували звернутися до поліції.
“Четверта година ночі рівно. Прокидаюсь, беру до рук телефон, бачу повідомлення про списання кредитних коштів з карти, оплата канадським доларом. Але я в Україні, я в ліжку. І кредитку ніколи не використовую для інтернет-платежів. Заходжу в Приват-24. Додаток не працює належним чином: візуально виглядає, що інформація по картах в додатку тривало оновлюється, але остаточно не відображається ні залишок, ні рух коштів. Але й оновлень для додатка у маркеті немає. Розумію, що злам. Не розумію на якому рівні. Функції блокування в додатку доступні, тож блокую карту, на якій є кошти. Намагаюсь зв’язатись з підтримкою ПриватБанку. Операторка прийняла заявку, заблокувала кредитку, з якої списувались кошти. Рекомендувала звернутись до поліції, перевипустити карту. Перевірив безпеку телефону, змінив багато паролів. Трохи пізніше з’явились питання. Як ПриватБанк міг пропустити платежі в канадських доларах, якщо я не в Канаді фізично. Якщо я не робив інтернет-оплат з кредитки. І якщо ці операції відбуваються у глибокій ночі. Обійшлось все в підсумку 14 канадськими доларами та трохи нервами. Дрібна ціна. В залишку – питання до Привату. Бережіть свої паролі, приватність, кошти, здоров’я”, – розповів чоловік.
Реакція ПриватБанку
У ПриватБанку відреагували на допис чоловіка. Там вказують, що будуть вдячні йому за зворотний зв’язок в особистих повідомленнях.
“Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотний зв’язок в особистих повідомленнях”, – заявили у ПриватБанку.
Як повідомити про факти шахрайства з боку третіх осіб у Приват-24
Шахраї можуть вдаватися до різних махінацій, щоб заволодіти вашими даними. Нікому й ніколи не передавайте дані своїх карток. Навіть якщо це звернення від банку. Так, шахраї можуть сказати, що вони телефонують із вашого банку і що для якихось операцій їм потрібні ваші дані. Нікому не розголошуйте:
- номер своєї банківської картки, її термін дії, ПІН-код і CVV2-код;
- пароль від Приват-24;
- паролі, що надходять у SMS.
Співробітники ПриватБанку ніколи не запитають у вас ці дані. І не зателефонують першими для уточнення особистої інформації.
Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію (CVV2-код, паролі, ПІН-код тощо) або ваша особиста інформація все ж стала відома третім особам, повідомте нам. Як подати звернення в застосунку Приват-24?
- Перейдіть у меню «Комунікації» (у правому верхньому куті).
- Натисніть «Повідомити про шахрайство».
- Виберіть ситуацію, що трапилася.
- Зазначте номер телефону, з якого вам, імовірно, телефонували шахраї, і натисніть кнопку «Продовжити».
- Зазначте дані та виберіть картку, за якою ви повідомили інформацію шахраям.
- Опишіть ситуацію детальніше та натисніть «Продовжити».
- Дотримуйтеся рекомендацій на екрані.
Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, у чаті «Допомога Онлайн» або у відділенні банку.