У вересні цього року Parfums de Marly розширив свою присутність у Парижі, відкривши другий бутик. Стратегічно розташований за адресою 29 rue François 1er, у Золотому трикутнику 8-го округу , новий магазин відображає спадщину бренду, натхненний замком Марлі, історичною резиденцією Людовика XIV.
Задумана паризьким архітектором Юбером де Малербом, нова архітектурна концепція являє собою діалог між історичними кодами та сучасним баченням. Так само, як і колекція ароматів Parfums de Marly.
Вражаюча консоль, культова деталь у бутіках Parfums de Marly, доповнює простір, нагадуючи восьминогий стіл, який колись зустрічав відвідувачів центрального павільйону замку, побудованого в 1679 році Жюлем Ардуен-Мансаром.
Кераміка, яка запрошує відвідувачів відкрити для себе ці аромати, має форму коня, що є символічною даниною кінним скульптурам з каррарського мармуру, які колись прикрашали вхід на територію Марлі та надихнули на створення фірмового герба Будинку.
У сусідньому салоні гості можуть влаштуватися у скульптурних кріслах, натхненних вигнутими лініями французьких садів, та вирушити у захопливу подорож історією. Унікальна віртуальна реальність пропонує 360-градусне дослідження замку Марлі, яким він колись був у 18 столітті, створене у співпраці з істориками та 3D-художниками. Озвучують відомий французький телеведучий Стефан Берн та британський тенор Ніл Купер.
Ольфакторіум запрошує відвідувачів ознайомитися з парфумерним досвідом Parfums de Marly, пропонуючи подорож крізь найкращі інгредієнти, такі як дамаська троянда, бурбонська ваніль та бергамот, а також ексклюзивні молекули, що визначають фірмові творіння бренду.
« Виняткове приховано та розкрито в найдрібніших деталях. Це стосується як ольфакторної композиції, так і дизайну бутіка. Кожен візуальний елемент і кожен розсіяний аромат – це питання унікальності, майстерності, краси та насолоди рідкісними моментами», – сказав Жульєн Шпрехер, засновник і креативний директор Parfums de Marly .
Бренд Sprecher Berrier Group також має шість додаткових бутиків по всьому світу : два в Лондоні, два в Нью-Йорку, один у Беверлі-Гіллз та один у Дубаї.
У 2024 році Parfums de Marly продовжив свою сильну траєкторію зростання, роздрібні продажі зросли на 34% до 586 мільйонів доларів США.
Портфоліо