Абонент йде від Київстару, бо замість оплати тарифу за 230 гривень кошти з рахунку списали на послугу телебачення

Київстар

Київстар списав з рахунку кошти не для оплати тарифу за 230 гривень, а на послугу, яку клієнт не замовляв

Чоловік заздалегідь поповнив рахунок на 230 гривень для оплати тарифу. Однак коштів не вистачило, бо Київстар витратив 150 гривень на оплату послуги телебачення, яку він не замовляв, тому доведеться піти від оператора. Про свою історію клієнт написав 11 липня Facebook-сторінці.

За словами чоловіка, пакет послуг на місяць йому не нараховано через брак коштів. З’ясувалось, що Київстар списав їх на послугу телебачення, витративши 150 гривень. 

“Київстар оскільки з вашим оператором складно зв’язатись, напишу тут, щоб бачили й мої друзі: заздалегідь поповнив рахунок (на 230 гривень), щоб вночі було знято щомісячний платіж за мій пакет послуг. Згодом приходить повідомлення, що пакет послуг на місяць не нараховано, оскільки не вистачає коштів. Заходжу в історію оплат в додатку і, виявляється, у мене знято – 150 гривень за послугу, яку я не замовляв і на яку не погоджувався – Київстар-ТБ. А потім система ввічливо пропонує поповнити рахунок ще раз, щоб оплатити пакет на місяць. Не так давно я збирався переходити на контракт, але зараз думаю переносити номер, після понад 10 років на цьому. І справа тут не в 150 гривень, а в ставленні до клієнтів. А ви, дорогі друзі, якщо обираєте новий номер/оператора, тоді краще обходьте Київстар стороною”, – наголосив чоловік. 

У Київстар проігнорували скаргу чоловіка. Як змінити оператора і зберегти номер телефону:

Як пише видання Віледж, в Україні запрацює послуга MNP (Mobile Number Portability) – це можливість перейти від одного до іншого оператора, але зберегти свій номер. Усі цифри, разом із кодом оператора, будуть прив’язуватись не до компанії, а до абонента. Що треба для зміни оператора?

Номер, зареєстрований на абонента. Реєструючи номер, ви прив’язуєте його до свого імені. Це дозволяє зберегти номер при зміні оператора мобільного зв’язку. Переноситься не лише сам номер, але і код оператора (095-, 093-, 067-). Дізнатись, чи прив’язаний номер до вашої особи, можна в чинного оператора телефоном або онлайн. Якщо ваш номер не зареєстрований – його можна прив’язати на сайті, у call-центрі або в офлайн-магазині мобільного оператора, показавши свій паспорт. Якщо заява подається онлайн – за допомогою електронного цифрового підпису. Скористатись послугою можуть усі абоненти українських операторів мобільного зв’язку – Лайфселл, Київстар, Водафон. Як змінити мобільного оператора?

  • Подати заяву на перенесення номера до мобільного оператора, у якого хочете обслуговуватись. Це можна зробити онлайн, телефоном або в офлайн-магазинах оператора. Для цього потрібен лише паспорт або інший документ, що посвідчує особу. В окремих компаніях подати заяву можна за допомогою SMS. Під час оформлення також потрібно обрати тарифний план у нового мобільного оператора.
  • Отримати SIM-картку від нового оператора. Зробити це можна тоді, коли старий оператор дозволить перенести номер. Процес перенесення займає від трьох днів. Абонент також може вказати конкретну дату для переходу, однак це повинно бути не пізніше 30 днів із моменту подачі заяви.
  • Активувати SIM-картку. Щоб почати використовувати SIM-картку від нового оператора, треба дочекатись повідомлення про її активацію та замінити стару картку на нову: відтоді обслуговування номера буде відбуватися в іншої компанії. Після її заміни можуть бути незначні перебої в роботі зв’язку, однак вони триватимуть не більше трьох годин. Активувати SIM-картку до моменту перенесення номера буде неможливо. Переносити номер від одного оператора до іншого можна не частіше разу на місяць. Після зміни оператора ті, хто телефонуватиме на ваш номер, прослухають голосове повідомлення із попередженням: номер було перенесено і вартість дзвінка може бути іншою.

Послуга перенесення мобільного номера безкоштовна для найбільших українських операторів. Водночас гроші на рахунку від попереднього оператора не зберігаються, якщо номер було перенесено. Також потрібно оплатити тарифний пакет у нового оператора.

Чи можуть відмовити в перенесенні номера?

Відмовити можуть із таких причин:

  • номер не зареєстрований;
  • номер зареєстрований на іншу особу;
  • у заяві подані недостовірні дані;
  • після останнього перенесення не минуло 30 днів;
  • абонент подав заяви кільком операторам одночасно.

Якщо відмовили: переконайтеся, що номер зареєстровано саме на вас і при реєстрації особисті дані були вказані правильно. Відмовити в послузі не можуть через відсутність бланків у сервісному центрі або через некомпетентність персоналу.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *