Абонент Київстар не зміг підключити на свій телефон технологію VoLTE
Чоловік отримав від Київстару повідомлення про те, що підключення технології VoLTE за його номером недоступно. Його мобільний пристрій, в якому встановлена SIM-карта, на цей момент не підтримується. Відповідний коментар клієнт залишив 19 серпня під публікацією компанії.
У сповіщенні оператора зазначається, що смартфона з функцією VoLTE недостатньо, важливо, щоб виробник встановив відповідне програмне забезпечення для роботи VoLTE саме у мережі Київстар. Наразі чоловік не може користуватися інтернетом та зв’язком.
“Київстар – це дно! Шановний абоненте! Підключення VoLTE від Київстару за вашим номером недоступно, тому що ваш мобільний пристрій, в якому встановлена SIM-карта, на цей момент не підтримується (смартфона з функцією VoLTE недостатньо, важливо, щоб виробник встановив відповідне програмне забезпечення для роботи VoLTE саме у мережі Київстар). Виробник вам нічого не винен. Це ваша задача адаптувати софт. Маю флагманський телефон на Android. Ви повністю ліквідували вежі 3G. Відтепер немає інтернету під час дзвінка, зв’язок навіть не EDGE, а GPRS. Це рівень десь так 2001 року”, – скаржиться чоловік.
Реакція Київстар
У Київстар відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що перелік моделей смартфонів, для яких технологія VoLTE доступна у мережі Київстар, постійно поповнюється.
“Шкодуємо, що зазнали незручностей. Перелік моделей смартфонів, для яких технологія VoLTE доступна у мережі Київстар, постійно поповнюється”, – заявили у Київстар.
Про технологію VoLTE
Voice over LTE (VoLTE) — технологія, що дозволяє телефонувати через 4G замість традиційної голосової мережі 2G і 3G. Перевірте, чи ваш смартфон підтримує VoLTE, адже в деяких країнах повністю закриті 2G/3G. Перевірте свій смартфон та SIM, щоб у вас не зник зв’язок за кордоном:
Якщо смартфон підтримує VoLTE, а SIM 4G — ви зможете і надалі телефонувати, користуватися інтернетом і SMS. Але краще переконаймося в цьому.
- Ваша SIM-карта має підтримувати 4G. Щоб перевірити, наберіть — *245*4#
- Ваш смартфон має підтримувати VoLTE. Щоб перевірити, знайдіть свою модель телефона тут
- У налаштуваннях має бути активовано VoLTE. І встановлено останні оновлення програмного забезпечення — тут кроки з налаштування для Apple (iOS) та Android
- За номером має бути підключено VoLTE. Перевірте, чи підключено це за вашим номером
- Якщо ви бізнес-абонент. Додатково перевірте, чи підключено за вашим номером послуга інтернет — зверніться за цим до свого координатора.
Якщо смартфон не підтримує VoLTE
Якщо у вас SIM-карта і смартфон підтримують 4G, але не підтримує VoLTE — вхідні/вихідні дзвінки, будуть недоступні. Проте ви і надалі зможете користуватися інтернетом, SMS, а також телефонувати через месенджери. Рекомендації:
- Щоб користуватися дзвінками змініть смартфон на такий, що підтримує VoLTE.
- Після цього, переконайтеся, що у налаштуваннях телефона ввімкнено VoLTE.
- Також напишіть у чат, щоб вам активували технологію VoLTE за вашим номером.
Якщо ви бізнес-абонент, додатково перевірте, чи підключено за номером послуга інтернет — зверніться за цим до свого координатора.
Якщо SIM та/або телефон не підтримує 4G
На жаль, будь-які послуги зв’язку (інтернет, дзвінки, SMS) будуть недоступні, телефон не реєструватиметься у мережі. Рекомендації:
- Щоб користуватися зв’язком, оновіть SIM-карту на USIM (якщо ви в Україні) або на eSIM (якщо ви за кордоном), а також змініть смартфон на такий, що підтримує VoLTE.
- Після цього, переконайтеся, що у налаштуваннях телефона ввімкнено VoLTE.
- Також напишіть у чат, щоб вам активували технологію VoLTE за вашим номером.
- Якщо ви бізнес-абонент, додатково перевірте, чи підключено за номером послуга інтернет — зверніться за цим до свого координатора.
У яких країнах надається VoLTE?
Австралія та Ісландія (тільки для контрактних тарифів), Велика Британія, В’єтнам, Польща, Сінгапур, США, Тайвань, Чехія, Канада, Китай, Японія. Важливий нюанс: у Великій Британії, Ісландії, Канаді, Китаї, Польщі та Чехії окрім технології VoLTE, також ще продовжують працювати 2G/3G-мережі.