Louboutin запрошує ньюйоркців вирушити у захопливу подорож колекцією парфумів Fétiche .
Розроблений агентством Wild Buzz, цей спливаючий майданчик розташований за адресою Спрінг-стріт, 21, у Сохо, Нью-Йорк . Захід безкоштовний та відкритий для публіки з п'ятниці, 12 вересня, до неділі, 14 вересня 2025 року.
Бренд Puig Group представить свою повну ольфакторну колекцію, яка включає Cuir Fétiche , Ambre Fétiche , Ébène Fétiche , Iris Fétiche та Encens Fétiche , до яких тепер додалися три нових творіння: Rose Fétiche , Santal Fétiche та Lavande Fétiche .
Запущена у 2014 році, колекція Christian Louboutin Beauty розширилася та включає аромати, помади, тональні креми, тіні для повік, туш, олівці та пензлі.
Pop-up магазини стали важливими для підтримки запуску та активізації продажів парфумів, засобів особистої гігієни та косметики. Незалежно від того, чи метою є створення соціального ажіотажу, чи тестування роздрібної стратегії, ці ефемерні простори стали невід'ємною частиною маркетингової та збутової стратегії косметичних брендів.
« Ми бачимо, як дедалі більше брендів виражають себе через брендовий досвід і отримують дедалі більше запитів. Спливаючі вікна – це один із аспектів цього досвіду. Фактично, ми воліємо називати їх живим простором, присвяченим брендам, а не спливаючим вікном», – розповів у лютому журналу Premium Beauty News Жюль Лакомб, заступник директора агентства Wild Buzz .