Переможців премії Cosmetic 360 Innovation Awards було оголошено в середу, 15 жовтня, у паризькому музеї Carrousel du Louvre.
Нагороди вручалися у шести категоріях . Крім того, спеціальний приз журі було вручено за видатну інновацію загалом, яка найкраще відображала тему цього року «ПРОГНОЗИ».
Переможцями, обраними журі [1] , є:
Категорія «Сировина»
Sparxell – за натуральні пігменти, отримані з целюлози
Sparxell розробила пігмент на основі целюлози, який забезпечує структурний колір, що відбиває світло. Стартап прагне запропонувати натуральну, біорозкладну альтернативу пластмасам, металам та слюді.
Категорія «Рецептура»
Technature – за маску, що змінює колір
Technature не лише пропонує маску на основі натурального гідрогелю, але й змінює колір, коли її потрібно зняти, що дозволяє налаштувати час нанесення та максимізувати ефективність інгредієнтів. Непрозора маска світлішає, сигналізуючи про те, що активні інгредієнти проникли в шкіру, і немає потреби продовжувати її застосування.
Категорія «Тестування та аналіз»
Вплив на мозок – за його функціональні маркери прийняття рішень щодо декодування МРТ
Нейронний аналіз на базі штучного інтелекту від Brain Impact допомагає розшифрувати несвідомі рішення, зменшити ризики запуску та таким чином сприяти комерційному успіху. Завдяки скануванню мозку та декодуванню нейронної активності на основі штучного інтелекту стає можливим передбачати поведінку споживачів, виявляючи несвідомі процеси, що стоять за їхніми рішеннями.
Категорія упаковки та пакування
Nexdot – за свій УФ-фільтр для прозорих пляшок
Нанесене на зовнішню частину скляної пляшки покриття Parelux захищає напівперманентний лак для нігтів від усіх довжин хвиль світла. Захищений від ультрафіолетового випромінювання, лак не полімеризується, а термін його придатності відповідає очікуванням ринку. Сама пляшка залишається ідеально прозорою, що дозволяє покупцеві оцінити справжній колір та зовнішній вигляд продукту.
Категорія «Бренди та роздрібна торгівля»
Byome Labs – за простий та швидкий мікробіологічний тест для персоналізованих рекомендацій
Аналізуючи мікробіом менш ніж за 2 хвилини та без використання апарату, Byome Labs пропонує просте та швидке рішення для високоперсоналізованих рекомендацій щодо косметичних продуктів на основі аналізу конкретного мікробіома кожної людини.
Категорія виробничого процесу
Смі – за олію, отриману з дріжджів
Цей етичний виробничий процес створює індивідуально підібрані ліпіди шляхом прецизійної ферментації, оптимізованої за допомогою власної технології штучного інтелекту Smey. Smey — це перший у світі «необанк» дріжджів, що містить понад 1000 видів і забезпечує доступ до сталого виробництва олії. Штучний інтелект Smey прогнозує вміст олії та профіль будь-яких дріжджів.
Спеціальна нагорода журі “Coup de Cœur”.
Cosmetopack – за прогнозну модель взаємодії контенту з контейнером
Спільний проєкт Cosmetopack, координований Polymeris у партнерстві з Cosmetic Valley, є результатом багаторічних досліджень та аналізу. Ця інновація передбачає взаємодію між косметичними формулами та їхньою упаковкою, включаючи протоколи вибору токсикологічних порогів та тестування. Її метою є підвищення безпеки пластикової упаковки, що використовується в косметичній продукції.