L'Oréal купує Creed та отримує ліцензії на культові бренди Kering

L'Oréal купує Creed та отримує ліцензії на культові бренди Kering

Kering продає свій косметичний бізнес компанії L'Oréal за 4 мільярди євро, про що обидві компанії оголосили в неділю, 19 жовтня, підтверджуючи попередні повідомлення The Wall Street Journal. Завдяки цій угоді французька група компаній класу люкс відмовляється від своїх зусиль щодо диверсифікації в парфумерно-косметичному секторі.

Всього через місяць після вступу на посаду Лука де Мео визначив для Kering новий рішучий курс . Доручивши відродити групу компаній класу люкс, [керівник] вирішив продати свій косметичний підрозділ компанії L'Oréal за 4 мільярди євро — цей крок має допомогти зменшити борг компанії. Очікується, що угода буде завершена в першій половині 2026 року.

Крід, Баленсіага, Боттега Венета та Гуччі

Угода, оголошена вчора, передбачає придбання L'Oréal бренду високоякісних парфумів Creed , який Kering придбала у 2023 році, а також 50-річні ліцензійні угоди на косметику та парфумерні лінії. L'Oréal, яка володіла ліцензією Yves Saint Laurent з 2008 року, тепер зможе продавати косметику та парфуми під брендами Balenciaga або Bottega Veneta . Примітно, що L'Oréal купує ліцензію Gucci , яка наразі належить Coty, але термін дії якої закінчується у 2028 році.

« Буде створено стратегічний комітет для забезпечення координації між брендами Kering та L'Oréal і моніторингу прогресу нашого партнерства», – йдеться у прес-релізі двох груп.

« Додавання цих надзвичайних брендів ідеально доповнює наш існуючий портфель і значно розширює наш охоплення в нових, динамічних сегментах розкішної краси. Завдяки Creed ми станемо одним з провідних гравців на швидкозростаючому нішевому ринку парфумів. Gucci, Bottega Veneta та Balenciaga – це виняткові кутюрні бренди з величезним потенціалом зростання», – наголосив Ніколя Ієронімус, генеральний директор L'Oréal Groupe .

Окрім краси, угода також включає заплановане спільне підприємство з рівними частками « для вивчення бізнес-можливостей на перетині розкоші, здоров'я та довголіття».

Найбільша угода для L'Oréal на сьогоднішній день

Придбання косметичного бізнесу Kering стане найбільшою угодою L'Oréal на сьогодні , більшою, ніж купівля австралійського бренду Aesop за 2,5 мільярда доларів США у 2023 році.

Головна мотивація L'Oréal, схоже, полягає в інтеграції Creed, високоприбуткового бренду, який посилить її присутність у швидкозростаючому світовому сегменті ультра-розкішних парфумів .

Що стосується Gucci, то попри поточні труднощі, бренд зберігає сильні перспективи зростання в секторі краси. Захоплення ліцензії компанією L'Oréal завдає значного удару конкуренту Coty.

У липні компанія L'Oréal опублікувала звіт про обсяг продажів за перше півріччя у розмірі 22,47 млрд євро, що на 1,6% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Її підрозділ предметів розкоші зріс на 1%, отримавши понад 7,65 млрд євро доходу.

SOURCE

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *