
Kering продає свій косметичний бізнес компанії L'Oréal за 4 мільярди євро, про що обидві компанії оголосили в неділю, 19 жовтня, підтверджуючи попередні повідомлення The Wall Street Journal. Завдяки цій угоді французька група компаній класу люкс відмовляється від своїх зусиль щодо диверсифікації в парфумерно-косметичному секторі.
Всього через місяць після вступу на посаду Лука де Мео визначив для Kering новий рішучий курс . Доручивши відродити групу компаній класу люкс, [керівник] вирішив продати свій косметичний підрозділ компанії L'Oréal за 4 мільярди євро — цей крок має допомогти зменшити борг компанії. Очікується, що угода буде завершена в першій половині 2026 року.
Крід, Баленсіага, Боттега Венета та Гуччі
Угода, оголошена вчора, передбачає придбання L'Oréal бренду високоякісних парфумів Creed , який Kering придбала у 2023 році, а також 50-річні ліцензійні угоди на косметику та парфумерні лінії. L'Oréal, яка володіла ліцензією Yves Saint Laurent з 2008 року, тепер зможе продавати косметику та парфуми під брендами Balenciaga або Bottega Veneta . Примітно, що L'Oréal купує ліцензію Gucci , яка наразі належить Coty, але термін дії якої закінчується у 2028 році.
« Буде створено стратегічний комітет для забезпечення координації між брендами Kering та L'Oréal і моніторингу прогресу нашого партнерства», – йдеться у прес-релізі двох груп.
« Додавання цих надзвичайних брендів ідеально доповнює наш існуючий портфель і значно розширює наш охоплення в нових, динамічних сегментах розкішної краси. Завдяки Creed ми станемо одним з провідних гравців на швидкозростаючому нішевому ринку парфумів. Gucci, Bottega Veneta та Balenciaga – це виняткові кутюрні бренди з величезним потенціалом зростання», – наголосив Ніколя Ієронімус, генеральний директор L'Oréal Groupe .
Окрім краси, угода також включає заплановане спільне підприємство з рівними частками « для вивчення бізнес-можливостей на перетині розкоші, здоров'я та довголіття».
Найбільша угода для L'Oréal на сьогоднішній день
Придбання косметичного бізнесу Kering стане найбільшою угодою L'Oréal на сьогодні , більшою, ніж купівля австралійського бренду Aesop за 2,5 мільярда доларів США у 2023 році.
Головна мотивація L'Oréal, схоже, полягає в інтеграції Creed, високоприбуткового бренду, який посилить її присутність у швидкозростаючому світовому сегменті ультра-розкішних парфумів .
Що стосується Gucci, то попри поточні труднощі, бренд зберігає сильні перспективи зростання в секторі краси. Захоплення ліцензії компанією L'Oréal завдає значного удару конкуренту Coty.
У липні компанія L'Oréal опублікувала звіт про обсяг продажів за перше півріччя у розмірі 22,47 млрд євро, що на 1,6% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Її підрозділ предметів розкоші зріс на 1%, отримавши понад 7,65 млрд євро доходу.



