LVMH оголошує про повернення до органічного зростання у третьому півріччі після місяців зниження продажів.

LVMH оголошує про повернення до органічного зростання у третьому півріччі після місяців зниження продажів.

Найбільша у світі група компаній, що займаються розкішними товарами, LVMH у вівторок, 14 жовтня, повідомила, що її дохід у третьому кварталі знизився на чотири відсотки до 18,3 мільярда євро (21 мільярд доларів США) через коливання валютних курсів. Однак група досягла 1% органічного зростання у кварталі, що стало першим зростанням після кількох місяців спаду.

З січня по вересень цього року дохід групи склав 58 мільярдів євро, що на 4% менше, ніж у аналогічному періоді минулого року .

«З органічним зростанням на 1% у третьому кварталі спостерігалося покращення у всіх бізнес-групах та регіонах, за винятком Європи, де доходи від туристичних витрат знизилися», – прокоментувала група у прес-релізі.

Sephora продовжує демонструвати високі показники

Виручка бізнес-групи «Парфумерія та косметика» за перші дев'ять місяців 2025 року знизилася на 2%, але в органічному вираженні залишилася стабільною. У третьому кварталі органічні продажі підрозділу (порівняльні) зросли на 2%.

«У парфумерній галузі Parfums Christian Dior отримав вигоду від успішних запуску Miss Dior Essence та Dior Homme Parfum. Sauvage залишався найпопулярнішим ароматом у світі. У сфері косметики нова помада Rouge Dior On Stage, а також інновації у Forever та Dior Addict також сприяли успіху Дому. Guerlain був підбадьорений останніми доповненнями до своїх лінійок ароматів Aqua Allegoria та L'Art & La Matière. Parfums Givenchy представив нову квіткову версію свого культового аромату L'Interdit Parfum», – йдеться у повідомленні LVMH.

Підрозділ селективної роздрібної торгівлі зафіксував найбільше зростання, оборот якого у третьому кварталі зріс на 1,65% (+7% у порівнянні з аналогічним періодом) майже до 4 мільярдів євро, що відображає постійні «видатні показники» Sephora.

Порівняльні продажі в ключовому підрозділі «Мода та шкіряні вироби» , а також у підрозділах «Вина та міцні напої» та «Годинники та ювелірні вироби» , у третьому кварталі демонструють тенденцію до зростання.

Компанія наполягала, що «продемонструвала хорошу стійкість та зберегла свій потужний інноваційний імпульс, незважаючи на порушене геополітичне та економічне середовище».

Стабільна ситуація в Китаї, тоді як Європа бореться

У заяві за третій квартал 2025 року повідомлялося про «покращення у всіх бізнес-групах та регіонах, за винятком Європи», де «доходи від туристичних витрат знизилися через коливання валютних курсів, які вплинули на квартал сильніше, ніж на початку року».

Що стосується Китаю, то «макроекономічна ситуація принципово не змінилася», – наголосила фінансовий директор LVMH Сесіль Кабаніс під час обговорення з аналітиками. – «Ринок нерухомості залишається складним, а рівень безробіття – високим. Тому ми припускаємо, що Китаю та Азії знадобиться час, щоб відновитися».

Однак вона вказала на успіх шанхайського магазину Louis Vuitton «Le Louis» у формі човна, який став головною визначною пам'яткою.

LVMH також заявила, що попит у Японії знизився, оскільки у 2024 році частково підтримали зростання витрат на туризм через ослаблення єни.

SOURCE

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *