Пуч оголошує про різке зростання прибутку у першій половині 2025 року

Пуч оголошує про різке зростання прибутку у першій половині 2025 року

Іспанська група товарів розкоші та косметики Puig, власник Paco Rabanne та Jean Paul Gaultier, повідомила про значне збільшення прибутку у першій половині 2025 року , зумовлене високими продажами, особливо в сегменті парфумерії.

За перше півріччя компанія отримала чистий прибуток у розмірі 275 мільйонів євро , що на 78,8% більше, ніж за аналогічний період 2024 року (154 мільйони євро).

Пуч сказав, що прибутки частково зросли тому, що компанії більше не довелося покривати виняткові витрати на IPO 2024 року — близько 119,7 млн євро — значною мірою пов'язані з надзвичайними бонусами для співробітників.

«Ми досягли значного зростання в кожному регіоні», – заявив голова правління та генеральний директор компанії Марк Пуч у прес-релізі, наголосивши на доброму стані її брендів, зокрема в парфумерії та косметиці.

Виручка косметичної групи досягла 2,29 млрд євро у першому півріччі, що на 7,6% більше, ніж у аналогічному періоді 2024 року, при цьому помітне зростання на 8,6% спостерігалося в секторі парфумерії та моди, на який припадає 73% її продажів.

Заснована в Барселоні в 1914 році підприємцем Антоніо Пуч Кастельо, каталонська б'юті-група вийшла на біржу 3 травня 2024 року, прагнучи кинути виклик лідерам галузі за допомогою таких брендів, як Paco Rabanne, Nina Ricci, Charlotte Tilbury та Jean-Paul Gaultier.

Тоді голова правління та генеральний директор Puig наголосив, що лістинг прищепить ринкову «дисципліну» та допоможе компанії уникнути «викликів», з якими сімейні підприємства часто стикаються під час зміни поколінь.

SOURCE

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *