Тенденції краси від Mintel на 2026 рік: коли технології, персоналізація та емоції поєднуються

Тенденції краси від Mintel на 2026 рік: коли технології, персоналізація та емоції поєднуються

Агентство ринкової аналітики представило своє бачення майбутнього світової індустрії краси та особистої гігієни у 2026 році та надалі.

Mintel прогнозує, що до 2030 року краса вийде за рамки поверхневого впливу — споживачі очікуватимуть, що сироватки та добавки будуть також використовуватися як діагностика здоров'я. Водночас, досвід краси зміниться від простого отримання результатів до регулювання настрою та викликання емоцій, тоді як недосконалість стане новою досконалістю.

Mintel втілює ці зміни у трьох ключових трендах : метаболічна краса, сенсорна синергія та революція людського дотику.

Метаболічна краса знаменує собою поєднання здоров'я, технологій та персоналізації.

За словами Ендрю Макдугалла, директора з питань краси та особистої гігієни в Mintel, 2026 рік стане переломним, оскільки споживачі вимагатимуть продуктів, що поєднують косметичні переваги з вимірюваними результатами оздоровлення. Досягнення в тестуванні біомаркерів, моніторингу метаболізму та біоінтелектуальних технологій дозволять засобам догляду за шкірою та добавкам виступати в ролі діагностичних інструментів для енергії, зволоженості та відновлення клітин. До 2030 року шкіра та волосся розглядатимуться як ключові показники внутрішнього здоров'я, що переосмислить красу як профілактичний догляд, а не як насолоду.

Сенсорна синергія досліджує перехід краси від виконання до враження.

Оскільки споживачі надають пріоритет емоційному благополуччю, процедури краси стають засобом регулювання настрою та усвідомленості. Інновації у функціональних ароматах, неврології та імерсивних технологіях, таких як віртуальна реальність, перенесуть ритуали догляду за собою на мультисенсорний досвід. До 2030 року продукти будуть оцінюватися не лише за видимими результатами, а й за їхньою здатністю викликати емоції та створювати незабутні, приємні моменти, що виходять за рамки особистої гігієни, а також поширюються на подорожі, готельний бізнес та дизайн інтер'єру.

За межами алгоритму: революція людського дотику є реакцією на цифрову досконалість.

Ця тенденція відображає зростаючу втому від алгоритмічної досконалості та зображень, створених штучним інтелектом. Після десятиліття, в якому домінували фільтри та гіперкурована естетика, споживачі приймають недосконалість, креативність та автентичність. Цей рух не є антитехнологіями, а радше перекалібруванням — прославлянням людського самовираження як найвищої розкоші. Бренди, які висвітлюють своїх творців, майстерність та чесне оповідання історій, матимуть найбільший резонанс. До 2030 року найбажанішими косметичними враженнями будуть ті, що відчуваються глибоко людськими — емоційними, експресивними та такими, що неможливо підробити.

Завантажте повний звіт тут .

SOURCE

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *