Ulta Beauty відкриває перші магазини в Мехіко та планує подальше розширення

є подальше розширення” width=”700″ height=”400″ />

Американський ритейлер косметики офіційно дебютував на мексиканському ринку у серпні, відкривши свої перші магазини у столиці країни. Перший магазин Ulta Beauty у Мексиці відкрився 21 серпня в Antara Fashion Hall у Мехіко, а 30 серпня – у Galerías Metepec , а подальші відкриття заплановані по всій країні протягом року.

Щоб відзначити цю важливу подію у своєму міжнародному розширенні, Ulta Beauty проведе урочисте відкриття 18 вересня 2025 року у своєму магазині Antara, запросивши любителів краси та VIP-гостей спробувати фірмовий асортимент продуктів бренду.

« Вихід на ринок Мексики є сміливим та захопливим кроком для Ulta Beauty, оскільки ми пропонуємо наш неперевершений асортимент та інклюзивний досвід покупок поціновувачам краси на цьому важливому міжнародному ринку», – сказала Кесія Стілман, президент і генеральний директор Ulta Beauty .

Минулого року Ulta створила спільне підприємство з Grupo Axo , головним гравцем у секторах престижної моди та краси в Мексиці, Чилі, Уругваї та Перу, з метою дублювання своєї успішної бізнес-моделі «Все про красу. Все в одному місці» у головних містах Мексики .

З його відкриттям 35 косметичних брендів дебютують у Мексиці з цегляної кладки, включаючи ексклюзивні продукти Ulta Beauty Isima by Shakira, Peach & Lily, Orebella, Ulta Beauty Collection та улюблені американськими покупцями продукти, такі як Morphe, Bubble, about-face, Ouai, Half Magic та Kitsch. Доповнює спеціалізовану пропозицію низка місцевих мексиканських косметичних брендів, включаючи Ahal, AloeVida, Bailando Juntos by Yuya, Sarelly Creativo Lab by Anna Sarelly.

« Мексика є домівкою для однієї з найдинамічніших та найпалкіших спільнот краси у світі», – наголосив Андрес Гомес, генеральний директор і голова правління Grupo Axo . « Ми пишаємося партнерством з Ulta Beauty, щоб принести їхній унікальний досвід роздрібної торгівлі на наш ринок. Разом ми з нетерпінням чекаємо на можливість надихнути гостей свіжим баченням краси, що базується на спільноті, сервісі та інноваціях».

У 2025 році Ulta Beauty Mexico планує відкрити кілька магазинів по всій країні, зокрема в Альтасії (Леон); Антара (Мехіко); Fórum Tlaquepaque (Гвадалахара); Galerías Guadalajara (Гвадалахара); Galerías Metepec (штат Мексика); півострів Тіхуана (Тіхуана); Plaza Fiesta San Agustín Monterrey (Монтеррей); Plaza Satélite (штат Мексика); Віа Віва, (Гвадалахара).

Дебют Ulta Beauty у Мексиці відбувся після виходу американського ритейлера на європейський ринок, який здійснив придбання мережі магазинів Space NK у Великій Британії та Ірландії цього літа.

Минулого місяця рітейлер підвищив свій річний прогноз продажів і прибутку після того, як повідомив про «кращу, ніж очікувалося, прибутковість» у другому кварталі 2025 фінансового року, який завершився 2 серпня. Порівнянні продажі зросли на 6,7% у другому кварталі 2025 року порівняно зі зниженням на 1,2% за аналогічний період минулого року. Зростання було зумовлене збільшенням кількості транзакцій на 3,7% та збільшенням середньої кількості квитків на 2,9%. Валовий прибуток збільшився на 11,6% до 1,1 млрд доларів порівняно з 978,2 млн доларів за аналогічний період 2024 року.

SOURCE

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *