Валютні проблеми знижують продажі Interparfums у третьому кварталі

Валютні проблеми знижують продажі Interparfums у третьому кварталі

Група Interparfums постраждала від коливань обмінного курсу в третьому кварталі, спостерігаючи зниження доходів, незважаючи на зростання продажів ароматів Jimmy Choo та сильні темпи продажів у Франції та Америці.

Виручка за три місяці з липня по вересень склала 253,5 млн євро, що на 1,6% менше, ніж за аналогічний період минулого року, повідомила група у прес-релізі у вівторок, 21 жовтня.

Падіння долара США

Interparfums пояснила падіння доходів «слабкістю долара». Компанія заявила, що за постійним обмінним курсом продажі фактично зросли на 1,6% до 261,7 млн євро, що зумовлено високим попитом на ключові бренди, особливо аромати Jimmy Choo.

Було зазначено, що цей результат отримано «незважаючи на високу базу порівняння, пов’язану з рекордною активністю у третьому кварталі 2024 року». Дохід справді зріс на 20% минулого року.

«У нинішньому геополітичному та економічному кліматі ми провели хороший квартал, який частково був замаскований несприятливим обмінним курсом євро до долара, але це підтверджує наш чудовий початок року», – прокоментував Філіп Бенасін, голова правління та генеральний директор Interparfums , цитований у прес-релізі.

Це «дозволяє нам підтримувати наш цільовий показник продажів близько 900 мільйонів євро за 2025 рік в цілому», – додав він.

Франція та Південна Америка

За перші дев'ять місяців 2025 року дохід зріс на 3% до 700,4 млн євро.

За цей період «регіон Північної Америки продемонстрував найпотужніше дев'ятимісячне зростання, підтримане все ще динамічним ринком США, де Interparfums завойовує частку ринку. Завдяки ароматам Coach (+18%) та особливо ароматам Jimmy Choo (+20%), зростання продажів у Сполучених Штатах склало 14% за постійним обмінним курсом» та 9% за поточним курсом валют, пояснила група.

Зі свого боку, бренд Lacoste зафіксував зростання на 24%. «На другому році роботи парфумерна компанія Lacoste підтвердила позитивну тенденцію, розпочату минулого року (…). Цей показник повністю відповідає плану перерозподілу бренду та річній цілі», – наголосили в Interparfums.

В умовах, коли імпульс продажів у Сполучених Штатах був частково компенсований впливом валютних курсів, саме регіони Південної Америки та Франції стали рушійними силами зростання у третьому кварталі, де продажі зросли на 18% та 23% відповідно.

SOURCE

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *