5 знакових ідей дизайнера Франка Москіно

27 лютого 1950 року народився засновник італійського модного Дому Moschino — Франко Москіно. За своє насичене, хоч і недовге життя йому вдалося залишити свій слід в історії моди. Іронічним висміюванням споживчої культури і закликами проти прийнятих канонів моди, дизайнер заслужив повагу і визнання громадськості. Vogue.ua розповідає про знакові речі авторства Франко Москіно.

Нажмите и перетащите0Moschino

Гасла

Візитівкою Дому Moschino стали величезні іронічні гасла і написи на одязі: “Доброго смаку не існує”, “Дорогий піджак”, “Талія, що коштує грошей”, “Мене можна одягнути, але не можна зняти!”, “Ця сорочка коштує один мільйон лір”. Мода прощала йому все і водночас ставала підвладною сюрреалістичному поглядові Москіно.

Реклама Moschino1

Піджак а-ля Chanel

Москіно жартував навіть над такими геніями моди, як Коко Шанель, переосмислював класичні вечірні вбрання модного Дому. Так на світ з'явився піджак у стилі Chanel, але замість ґудзиків у нього були пришиті золоті шпильки і кришки від пляшок, і футболка з принтом Chanel № 5.

Нажмите и перетащите2Піджак Moschino, 1980-і

Дотепні малюнки

Якщо інші дизайнери у 1980-х часто експериментували з формою і пошиттям, то талановитий художник Франко Москіно робив ставку на яскраві іронічні принти. Елегантна сукня у світі Moschino була розфарбована Міккі Маусами або прикрашена зображенням корови, стьобана спідниця з деніму — декорована аплікацією яєчні, усміхайлики прикрасили футболки, а на спині піджака було нанесено зображення туза червів.

Нажмите и перетащите3Рекламна кампанія Moschino, 1985

Екологічний одяг

Франко Москіно перший представив колекцію, що була створена виключно з екологічних матеріалів, а виробництво одягу й аксесуарів було нешкідливим для довкілля. Так з'явилося знамените пальто зі штучного хутра, прикрашене коміром з плюшевих ведмедів.

Нажмите и перетащите4Moschino, 1988

Логоманія

Популярний зараз серед дизайнерів тренд з назви "логоманія" починається ще в 1980-х роках у колекціях Франка Москіно. Дизайнер не боявся голосно заявити про себе: замість того, щоб помістити назву бренду на етикетці виробу, Франко прикрашав великими літерами одяг і аксесуари.

Нажмите и перетащите5Показ Moschino, 1987

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *