Український ювелірний Дім SOVA представив свою дебютну колаборацію з українською стилісткою Маргаритою Мурадовою. Нова колекція стала дослідженням еклектики 80-х та об’єднала різні стилістичні рішення, які комбінуються між собою. Розповідаємо докладніше про колекцію, яка точно задасть правильний настрій цьому літу.
Майбутнє – за колабораціями
"Реагуючи на сучасні виклики, бренд SOVA перший на ювелірному ринку України започаткував колекційний підхід до випуску ювелірних прикрас. Це рішення поклало початок постійному пошуку нових ідей і рішень. Так, у 2014 році, на хвилі підвищеного інтересу до українських локальних дизайнерів була створена перша колаборація з брендом Lake. Для SOVA це стало потужним досвідом, саме тоді прикраси від перевантажених класичних силуетів отримали нову, мінімалістичну форму і зміст. Колаборації стали дослідженням інших сфер, ми відкрили для себе нові моделі, ще тоді незвичні для ювелірного ринку, як-от сережки клаймбери або кафи. Наступні колаборації ставили перед нами нові виклики, ми експериментували з матеріалами і втілювали в життя нові проєкти, які здавались неможливими. Колаборації дозволяють створити абсолютно новий досвід для клієнта, створити нову унікальну цінність", — розповідає Кристина Башлій, директорка з маркетингу SOVA.
Реклама
Команда SOVA довгий час слідкувала за Маргаритою Мурадовою — українською стилісткою, за якою в соціальних мережах стежать сотні тисяч людей. "Маргарита — яскрава, талановита й амбіційна особистість з винятковим відчуттям стилю. Тому співпраця з нею була більш ніж логічною. Маргарита має великий досвід роботи персональним стилістом, розуміє потреби сучасної жінки, вміє адаптувати тренди до сучасних реалій. Ба більше, вона має успішні освітні проєкти, завдяки яким може аналізувати великі обсяги інформації. Наша команда впевнена, що цей досвід, бездоганне відчуття смаку і надивленість дозволили створити абсолютно новий, цікавий, небанальний і впізнаваний продукт".
Новий погляд на класику
“У колекції хотілося відобразити те, що я завжди шукала в ювелірних прикрасах: мультифункціональність, різноманітність і настрій. Хотілось переосмислити класичні позиції ювелірного гардероба кожної жінки і внести в них частку експерименту та модерновості”, — описує Маргарита колаборацію. У центрі колекції масивні statement-прикраси у вигляді бумеранга — як символ циклічності, як у моді, так і в житті. Він про те, що справді твоє завжди повернеться. Аби додати до колекції модерновості, з’явилися тенісні прикраси з кольоровими кристалами. Універсальні, які поєднуються з гардеробом на кожний сезон, але додають ноту експерименту в образ. Браслети можна стилізувати у різні способи —як класичний варіант на зап’ястя, так і додати грайливого настрою, надівши його на щиколотку.
Колекція прикрас SOVA x Маргарита Мурадова
Як народилася колекція
Робота над колекцією почалася у серпні 2023 року. Розробка зайняла 9 місяців від перших нарисів Маргарити до презентації в офлайн- і онлайн-магазинах. Маргарита Мурадова розповідає, що процес настільки захопив її, що вона намалювала колекцію буквально за один вечір.
"Уже постфактум я зрозуміла, що створила просто все, чого мені так не вистачає у сучасних ювелірних прикрасах. По-перше, це мультифункціональність. Наші підвіси можна кріпити на ланцюжок, браслет або сережку залежно від настрою. Таким чином у вас є шість варіацій прикрас замість однієї. По-друге, різноманітність. Чесно, я трішки втомилася від ювелірних колекцій, де є лише один символічний елемент, який просто всюди — на каблучках, сережках, підвісах чи кольє. Дуже хотілося створити повноцінний ювелірний гардероб, в рамках якого можна обрати різні позиції і транслювати справді різні настрої. Ми, жінки, завжди різні. Щодня. Сьогодні нам хочеться романтики, а завтра вже панку. Тому мені хотілося передати цю мінливість у колекції — й таким чином надати кожній можливість обрати щось саме до того, яка ти сьогодні", — розповідає Маргарита Мурадова. Після цього її малюнки були адаптовані шеф-дизайнеркою SOVA Тетяною Луценко, а найцікавіші моделі передані в арт-команду для створення 3D-моделей.
Про особливу прикрасу
Зразком високого ювелірного мистецтва в цій колекції став statement-браслет у вигляді ланцюга з ланок-бумерангів — кожна ланка має подвійну основу, яка створює об’єм у прикрасі, оздобленій діамантовим розсипом. Ювеліри працюють над кожним браслетом понад 50 годин, виконуючи всі деталі власноруч.
Також особливої уваги заслуговує перстень з аметистом. Його особливість у тому, що камінь закріплений догори вниз, що ніби перевертає всі класичні правила ювелірного мистецтва і надає йому того самого духу бунтарства. Саме цю прикрасу Кристина Башлій називає найулюбленішою в колекції.
Рекламна кампанія
Настрій кампейну натхненний естетикою італійської богеми. У центрі софітів — сучасна дівчина, наче героїня “Солодкого життя” Фелліні, спокуслива, яскрава, готова до експериментів — чи то танцювати босоніж вулицями нічного Риму, чи то купатися у фонтані Треві.
Ідеальні герої
Різноплановість колекції підкреслюють і герої, на яких її легко уявити. У команді SOVA додають, що італійській і водночас бунтарський настрій колекції підійшов би солістові гурту Maneskin, Даміано Давиду, а Маргарита Мурадова зізнається, що була б щаслива побачити в цих прикрасах італійську діву Моніку Беллуччі.
Познайомитися з колекцією ближче.