Протягом трьох років у Fendi Кім Джонс залишався вірним одній музі: спадкоємиці модного Дому Дельфіні Делеттрез Фенді. Перед вчорашнім шоу він із задоволенням підтвердив свою позицію: “Я завжди це казатиму. Тому що вона шикарна і тому, як вона одягається. І коли ви складаєте все це разом, йдеться про ідею функціональності в житті”.
Реклама
Окрім того, що Fendi є втіленням у четвертому поколінні витонченого та прогресивного жіночого духу, модний Дом також є частиною практики Джонса як художнього керівника ювелірного дому. Осіннє шоу Fendi було повністю присвячене 1984 року, коли стиль ” New Romantic” поширився Лондоном. Він висловив це через тонкий італійський шик. В основі всього цього лежав вплив найвічного міста: Риму, чия первісна латинська мова містила коріння романської традиції. “Принцеса Джулія, Джуді Блейм, Лі Бауері, ці люди, якими я завжди захоплювався”, – каже Кім Джонс. Він легко закарбував цей період, вихопивши деякі його модні символи — робочий одяг, блискучі діти, японський стиль — які Карл Лагерфельд також увібрав і виразив, коли очолював Fendі.
Це призвело до колекції, яка складалася з усіх цих археологічних знахідок, але ніколи не була переповнена ними. Японський вплив був очевидний у формі та точності бездоганного пошиття та сорочок. Через вишивку в горошок і капюшони відчувалося відлуння прогресуючого анархічного духу Лей Боуері, але не надто обурливо. Романську душу самого Fendi було втілено в класичних скульптурах, чиї образи були геніально інтегровані в заключний розділ, а також у вишуканості, з якою пошиття було змішано з трикотажем Aran, джерсі, норковим вельветом, тафтинговою дублянкою, а також шкіряними та замшевими виробами.
Гумор також був присутній у шкіряних ворожках і тримачах для льодяників розміром з Chupa Chups (очевидно, це відсилання до клубів), прикріплених до нових м'яких версій Peekaboo та інших сумок або моделей, що іноді висіли на шиях моделей. Дві нові сумки: варіант середнього розміру Simply та більша округла сумка-шоппер Roll, були створені м'якими, податливими та тактильними та були головними героями колекції. Джонс вміло грав з класикою проти прогресивності на різних рівнях, розкриваючи новий вимір багатогранної душі Fendi 99-річної давності.