INTERTOP представляють першу капсульну колекцію “Квітни”, створену в колаборації з українською лідеркою думок та амбасадоркою соціальних проєктів Дашею Квітковою. Лінійка акцентує увагу на природності й легкості, вишуканості і грації, щоб кожна дівчина відчувала себе стильно й комфортно протягом усього літа.
Реклама
Рекламна кампанія, знята в стилі дівич-зустрічі, транслює ніжність і легкість справжньої дівочої дружби та по-новому подає квіткову тематику, відмовляючись від яскравих кольорів та різких принтів в одязі, натомість пропонуючи флористичне розмаїття декоративних елементів. Даша Квіткова стала героїнею кампейну разом зі своїми найближчими подругами, а в історію про дружбу та красу були органічно інтегровані речі з нової колекції.
У новому дропі представлено широкий асортимент літніх речей з льону: топи, які можна поєднувати зі штанами або спідницею, невагома мідісукня з відкритою спиною та легка сорочка. Також у колекції можна знайти бавовняні елементи гардероба: базові футболки й майки та романтичну сукню довжини міді з квітковим принтом. Уся продукція колаборації вироблена в Україні.
“Колекцію “Квітни” створено для тебе, для себе, для всіх. Вона поєднує в собі ніжність, силу та певну маскулінність. Для мене було важливим зробити саме капсульну колекцію, де всі речі поєднуються як між собою, так і з будь-якими іншими речами, які вже є в гардеробі у дівчат. Цей одяг можна носити і на побачення, і на ділові зустрічі, і на посиденьки з друзями”, — коментує Даша Квіткова.
Речі з нової колекції вже можна придбати в магазинах мережі INTERTOP, на сайті INTERTOP.UA, та в мобільному застосунку.