Український весільний бренд Milla Nova, який знають у всьому світі, презентував нову колекцію весільного вбрання “Inherited”, натхнену культурою українського весілля. Колекція пропонує традиційні весільні аксесуари й одяг.
Реклама
Нова колекція Milla Nova присвячена українським весільним традиціям, звичаям та порядкам, які мають тисячолітню історію і передаються з покоління в покоління. Бренд пропонує сучасну інтерпретацію традиційного вбрання: коли наші пращури надихалися яскравими відтінками різнотрав’я та квітів, вдягаючи різнобарвний одяг та аксесуари, в колекції “Inherited” ми бачимо речі білого кольору зі збереженням традиційних орнаментів і технік.
Свій погляд на українське весілля бренд представив у кампанії, відзнятій у Карпатах за участі пари інфлюенсерів — Аліни Френдій та Петра Заставного.
Оскільки традиційні українські весілля за звичаєм справлялися восени після жнив, одяг молодих був багатошаровим та, звичайно, еклектичним. Нова колекція бренду теж відрізняється багатошаровістю та наявністю безлічі акцентних аксесуарів, зокрема кризи, вінка, камізельки, чільця і чересу.
Багато елементів колекції виконані вручну: наприклад, уся вишивка за бойківськими та борщівськими традиціями, а також ткані елементи створені з використанням давньої техніки ткацтва. Серед традиційних прикрас у колекції, зокрема, є вінок як символ чистоти та переходу жінки в нову роль дружини, та лемківська криза — традиційне намисто з бісеру, відтворене в білому кольорі.
“Inherited Collection — це міст між традицією та сучасністю. Ми прагнемо, щоб наречені по всьому світу відкривали для себе український весільний образ сучасним і таким, яким його бачить Milla Nova”, — коментують творці колекції.