Цьогорічний показ осінньо-зимової колекції Jacquemus відбувся на острові Капрі. За словами дизайнера Симона Порта Жакмюса, це шоу було одночасно "неможливим" та “найбільшою мрією за всю 15-річну історію бренда”. Вілла Малапарте, де проходив показ, розташована на запаморочливих скелях, а дістатися будинку можна лише на човні. “Ми розвиваємось у щось нове. Новий вид сексуальності. Реалістичний, але також мінімалістичний", – прокоментував дизайнер нову колекцію.
Реклама
В оточенні дронів, які знімали шоу над Середземним морем, і човнів, що курсували внизу, моделі піднялися довгими відкритими сходами на дах. Перший образ колекції, кремово-блідий халат, витончено нагадував знамениту сцену з Бріджит Бардо, зняту на тій самій терасі. Далі були впізнавані силуети Jacquemus: провансальські жакети з коміром-шаллю, тепер представлені в червоному, жовтому, чорному та білому кольорах, поєднувалися зі спідницями А-силуету нижче колін із завищеною посадкою, широкими штанами або бермудами.
У колекції був також представлений і чоловічий одяг: топи, що відсилали до моряцьких халатів, носилися поверх сорочок із асиметричним коміром, та були вишукано поєднані за кольором із штанами зі складками. Кожен образ також супроводжувала сумка – м’які клатчі, сумки з верхньою ручкою та шопери в яскравих кольорах: бірюзовий, листяно-зелений, рожевий або жовтий.
Більш показовим на творчому — і комерційному — фронті є той факт, що Симон Порт Жакмюс, найбільш динамічно успішний серед молодих незалежних дизайнерів, свідомо зростає разом зі своєю аудиторією. Його ціни все ще знаходяться в “розумному” діапазоні порівняно з іншими люксовими брендами.