Для нового шоу Ніколя Геск’єр залишив великі музеї Парижа і зробив ставку на найбільший проспект французької столиці, Єлисейські поля і новий будинок LouisVuitton, який там наразі зводиться. Хоча новий, мабуть, — не те слово. Колись ця велична банківська споруда була побудована для Всесвітньої виставки 1900 року як готель для розміщення міжнародних гостей. “У часовому аспекті це дуже відповідає історії LouisVuitton“, — сказав Геск’єр. Але справа не лише в тимчасовості. Будь-хто, хто нещодавно проходив повз цю будівлю, знає, що подорожі вплетені в ДНК бренду — а ті будівельні ліси оздоблені так, що схожі на пароплав LouisVuitton.
У Геск’єра власний роман з подорожами — він говорив про “загадковий досвід” перебування в готелі — і він також розуміє труднощі, пов’язані з цим. “Vuitton — це бренд класу люкс, але він орієнтований на функціональність, створює можливість краще подорожувати. В одязі важлива мобільність”, — наголосив він. Кілька місяців тому на своєму курортному шоу на італійському острові Ізола-Белла дизайнер розповідав про “русалок озера, які перетворюються на щось інше”, тому було дивно чути, як він говорить про щось таке буденне, як збирання речей.
Звичайно, не було нічого прозаїчного в тому, що сталося на подіумі, побудованому Джеймсом Чинландом на індивідуальне замовлення — так, щоб він виглядав як внутрішня частина повітряної кулі. Повсякденне життя — це стиль Гескьера; насправді його одяг для LouisVuitton дедалі більше нагадує вироби ручної роботи, але колекція, на відміну від кутюр, була спроєктована так, щоб бути якомога легшою. Було декілька образів які складалися з довгих спідниць, зроблених з шарів мусліну і шармезу, у парі з куртками-бомберами і шовковими блузками. Ці силуети підкреслені шкіряними ременями на стегнах. Були й інші ефектні речі: корсетні топи з відкритими плечима, виготовлені на замовлення AtelierRare та ExceptionnelVuitton, із завуженими штанами з високою талією та підтяжками; сорочка, схожа на вітрило, що тягнеться за тонким шлейфом під простою чорною спідницею А-силуету; комбінезон вільного крою, повністю розшитий бісером.
Насамкінець дизайнер показав низку курток, якість виготовлення яких потрібно побачити поблизу, щоб оцінити. Хоча на перший погляд здавалося, ніби вони зроблені з твідового букле, насправді це був набагато тонший матеріал, вирізаний лазером, щоб набути гофрованої текстури. Незвичайний — ось відповідне слово для цього. Всю колекцію LouisVuitton весна-літо 2024 дивіться за посиланням.