У темряві перед початком шоу Tom Ford на повторі грала музика фінальних титрів із “Основного інстинкту”. Виконавиця головної ролі Шерон Стоун була у першому ряду, до неї приєдналися Ума Турман, Єва Грін, Сем Клафлін, Домінік Сесса та Каллум Тернер. Папараці, схоже, не могли від них відірватися, і це цілком зрозуміло. Пітер Гокінгс, який вже другий сезон обіймає посаду креативного дизайнера Tom Ford, провів десятиліття, працюючи на засновника бренду, і розуміє його естетику краще за всіх. Цього разу його місія полягала в тому, щоб почати звільнятися від минулого, знайти власний вектор і рухатися далі.
Реклама
Він почав з того, що представив серію пальт та жакетів у військовому стилі, а також комбінезон із латунними ґудзиками. Дизайнер зазначив, що вони були спеціально розроблені для бренду, додавши, що всі тканини колекції також були розроблені ексклюзивно. Ці мілітарі-вироби були якісно зроблені — прогнозується, що вони сподобаються далеко не тільки знаменитостям, присутнім на шоу.
Як дизайнер Форд був людиною надмірностей, і перш ніж продати бренд, він любив доводити свої колекції до крайнощів, викликаючи здивування. Гокінгс позбувся флеру провокації. З ним Tom Ford все ще сексуальний, але в якомусь сенсі безпечніший, попри "голу" кришталеву сітчасту сукню та прозорі комбінезони. Скажімо, Vanilla Sex з Rose Prick Tom Ford — порівняння, яке Гокінгс, схоже, шукав і знайшов у нових ароматах, які він надіслав разом із запрошеннями.
Хоча під керівництвом Форда Гокінгс спеціалізувався на чоловічому одязі, його пошиття жіночого вбрання стало сильною стороною нової колекції, як і дебютної. Минулого сезону це була реприза оксамитових курток епохи Gucci від Tom Ford; цього разу це були його костюми-трійки з жакетами із широкими лацканами, звуженими жилетами та штанами з високою талією зі смугастим принтом і сріблястого, сірого, яскраво-фіолетового кольорів.