Відтоді як Margaux від американського лейблуTheRow була проголошена сучасною альтернативою HermèsBirkin, вона перейшла з категорії нішевих сумок до найбажаніших предметів на ринку аксесуарів. Можливо, аби протидіяти раптовому надмірному поширенню цієї сумки на вулицях, або просто аби проявити трохи любові до інших сумок у своєму арсеналі, Ешлі Олсен, генеральна директорка TheRow, замінила свою власну Margaux на інший, не менш вишуканий та особливий аксесуар з асортименту власного бренду.
Ешлі Олсен, яка заснувала бренд TheRow разом зі своєю сестрою Мері-Кейт Олсен у 2006 році, помітили на вулицях Нью-Йорка, а це буває значно рідше, ніж може здатися. Ешлі вдягла багатошаровий ансамбль, огортаючи себе чорним двобортним тренчемTheRow та шарфом. З-під плаща виднілися чорні широкі штани з потертим подолом з колекції TheRowCruise 2025 та чорні шкіряні балеткиMansurGavriel. Вона доповнила вбрання кількома класичними й улюбленими аксесуарами. Дизайнерка вдягла пару протисонцевих окулярів у стилі “кошаче око” з кольоровими лінзами від Vuarnet, а також несла в руці другу пару окулярів. На зап'ясті Олсен розмістилася Lady — чорна сумка зі шкіри алігатора.
Реклама
Якщо Margaux — це Birkin, то сумка Lady — це HimalayaKelly. Вартість цього вишуканого аксесуару становить приблизно 33 000 доларів. Ця модель настільки рідкісна й ексклюзивна, що наразі недоступна для купівлі. Вбрання Ешлі Олсен — ще одне нагадування: навіть якщо Margaux має великий попит, завжди буде ще одна просто недосяжна сумка. Тиха розкіш як вона є.