Нові технології, футуристичні силуети та інженерія як головні модні тренди 2025 року

Мода 2025 року звертається до нових технологій та досягнень інженерії. У пошуках нових матеріалів і форм модні дизайнери вдаються до віртуозних експериментів.

Victoria Beckham0Victoria Beckham

Реклама.

Показ весняно-літньої колекції Victoria Beckham дизайнерка перенесла в Булонський ліс. За нагоди Вікторія Бекхем обставила дефіле з помпою: кремовий подіум під тентом звели навпроти палацу Багатель — неокласичної памʼятки XVII сторіччя. Проте в колекції — жодного натяку на історизм. Навпаки, дизайнерка вдалася до незвичних для себе експериментів з конструкцією та формою речей. Пластичні топи та сукні “стікали” з моделей, ніби волога драпірована тканина, а костюмні штани та корсетні міні наче зависали у просторі, формуючи ефект левітації навколо силуету завдяки складній системі каркасів.

Зазвичай Бекхем створює спокусливе вбрання для червоних доріжок і романтичних побачень, яке наслідує природні вигини тіла й ефектно підкреслює їх. Проте цього сезону дизайнерка використовує тривимірні конструкції, які моделюють нову анатомію тіла. У цій вправі вона не одна. Складна інженерія та технологічні апгрейди стали ключовою темою весняно-літнього сезону.

Balenciaga1Balenciaga

Креативний директор Balenciaga Демна Гвасалія вдало імплементує конструкторські розробки в кутюрні колекції Дому. У поточному сезоні деякі з них він використав і в колекції prêt-a-porter. У роботі над нею надихався історією династії Медічі: парадні сорочки з високим коміром, накидки та мантії трансформував у двосторонній одяг і вбрання на шнурівці. У фіналі шоу Демна показав серію тугих топів-бандо, які огинають тіло, тримаючись на ньому за принципом браслетів-кафів. Вони були надруковані на 3D-принтері — над розробкою команда Balenciaga працювала понад рік.

Loewe2Loewe

Британський дизайнер Джонатан Андерсон у цьому сезоні захопився аеронавтикою. У своїй останній колекції для Loewe він представив серію напівпрозорих суконь із шовкового жоржету: обʼємні криноліни “злітали” над підлогою, імітуючи рух. Уперше він втілив цю ідею в дизайні сукні акторки Грети Лі на торішньому Met Gala у Нью-Йорку. На шоу в Парижі Андерсон розповідав, що надлегкий каркас “левітуючих” суконь майстри ательє Loewe розробляли в співпраці з ювелірами та… зварювальниками. Ілюзію польоту в колекції підтримували мінісукні А-силуету з рукавами-буфами, пальта з підкоченими подолами та сувенірні футболки, оздоблені пір’ям.

Junya Watanabe3Junya Watanabe

Любов до складних технологічних рішень завжди вирізняла японських дизайнерів. Цього разу скульптурні сукні Noir Kei Ninomiya були декоровані деталями з натуральної смоли — на шоу вони нагадували велетенські химерні квіти та світились у темряві. Токійський дизайнер Джунья Ватанабе в колекції з промовистою назвою Abnormal Clothing (“Паранормальний одяг”) використав світловідбивну тканину, звукоізоляційну піну та прогумовані автомобільні килимки — моделі у складних сукнях-асамбляжах нагадували футуристичних броньованих інопланетянок. У дизайнерки культового авангардного бренду Comme des Garçons Рей Кавакубо колекція виявилася радше серією монументальних скульптур, ніж одягом. Масивні сукні-кокони з прогумованої тканини та металеві сітчасті конструкції нагадують постапокаліптичні артобʼєкти й зчитуються як тонкий коментар про стан сучасного світу.

У співпраці з інженерами, хіміками та промисловцями модні дизайнери знаходять нові можливості для творчого висловлювання — завдяки цим експериментам утопічне (та антиутопічне) стає реальним. Хто сказав, що мода більше не здатна дивувати? Ласкаво просимо в новий світ!

Текст: Елі Іноуе

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *