Підсумки 2023: головні тренди цього року

У мінливих трендах можна, як у калейдоскопі, спостерігати барвистий модний пейзаж 2023. Цього року індустрія відображала міжнародний феномен #Barbieheimer і ностальгію за 1990-ми. Від захоплення діловим світом до бажання йти в ногу з найзаможнішими верствами суспільства – vogue.ua зібрав найважливіші тренди 2023 року, що минає.

3D-квіти та флористичні принти – наймодніший мотив 2023 року

10

Реклама

За кілька місяців квіти у всьому своєму розмаїтті розфарбували модну сцену. У Carolina Herrera вони розквітли у вигляді барвистих принтів і шовкових рюшів, а сукні Dries Van Noten були прикрашені пастельними гортензіями. Дизайни Magda Butrym були усіяні трояндами, моделі Coperni зачаровували фіалками, а дизайни Chanel були сповнені культових камелій.

Найбільший модний сюрприз 2023 року – тренд no pants

11

Інтернет-тенденція проникла в щоденний гардероб і спонукала модниць переглянути необхідність носити штани. До поціновувачів тренду можна віднести Кендалл Дженнер, яка відмовилася від нижнього одягу на користь колготок, Олівію Вайлд, яка замінила класичні шорти на трикотажні трусики, і, перш за все, Міуччу Прада, яка зробили ставку на трусики з лелітками. Тенденція no pants, яку обожнюють зіркові дівчата, триватиме.

Наймодніший предмет гардероба 2023 року – “голі” сукні

12

Навесні і влітку в хід пішли муслін, обтислий атлас і складне мереживо. Спідниці-олівці Prada шили з органзи, що переливається, AC9 експериментували з напівпрозорими комбінезонами, а творча команда Alaïa показала майже прозорі водолазки. Восени у своїх модних фантазіях дизайнери вдалися до творінь у стилі Старого Голлівуду (атласні пеньюари, халати, оздоблені каскадом страусового пір'я) і мріяли про 1970-ті. Зараз, на початку грудня, тренд одягатися наголо якось слабшає і повертається на заслужене місце – під теплі шари вовняного одягу.

Наймодніше взуття року – туфлі Мері Джейн

13

Туфлі Мері Джейн впевнено стали взуттям року. В Alaïa вони були зшиті з кришталевої кольчуги, а у Dôen – з оксамиту або блискучої шкіри. Ті, хто не встиг спробувати тренд навесні чи влітку, отримали другий шанс. Тому що у моделей Мері Джейн теж є шанс підкорити святковий сезон.

Найсильніші тренди 2023 року – "тиха розкіш" і old money

14

Це тенденції, які мали відійти на другий план після тривалого медійного висвітлення. Адже вони засновані на розсудливості, таємниці та мовчанні. Потрапивши в заголовки газет на рубежі березня і квітня (частково завдяки родині Рой із серіалу “Спадкоємність”, а частково завдяки судовому гардеробу Гвінет Пелтроу), вони нагадували зірку, яка цінує приватність. Тому сьогодні мода, натхнена стилем найбагатших верств суспільства (одягом без логотипів, ​​із тканин найвищої якості, красивими вирізами та стриманими кольорами), стає другорядним пріоритетом. Але це не означає, що "тиха розкіш" сказала своє останнє слово, адже, зникаючи з мейнстріму, вона не залишає позаду увагу до деталей, складу одягу, його походження та якості.

Наймодніші кольори 2023 року – сірий, червоний та рожевий

15

Рожевий, обраний кольором 2023 року, мусить заздрити, оскільки після 11 місяців запеклої битви сірий і червоний у всій своїй королівській красі все ж беруть лідерство. І у весняно-літніх, і в осінньо-зимових колекціях — костюми та найпопулярніші спідниці до коліна саме графітового кольору. Вишневі відтінки розрум'яніли на квітчастих мініспідницях, а бордові – на кашемірових светрах.

Поп-культурний гіт літа – велике повернення Барбі

16

Однак у рожевого були свої п'ять хвилин слави, коли він потрапив на плакати з трендом barbiecore, віднайденим наново якраз перед прем'єрою фільму Грети Гервіг. Це було більше схоже на пастельний блиск. Не варто забувати і про міжнародний феномен ляльок Mattel, навіть якщо його відродили суто в маркетингових цілях, для потреб кінокампанії. Крім того, будь-який привід є хорошим, щоб згадати бездоганний гардероб Райана Гослінга з його кінотуру.

Найтриваліший тренд 2023 року – мінімалізм

17

Хоча ці тенденції описують як повернення до 1990-х років, це не безглузде копіювання. В основі їх лежить принцип "тут і зараз". На відміну від попередніх сезонів, дизайнери відмовляються від театральності одягу та перестають звертати увагу на алгоритми та примхи Instagram. Одяг, який вони шиють, по суті нагадує концепцію прет-а-порте моди. І те, і інше підживлюється стилем прихильниці мінімалізму Фібі Файло з її нещодавно створеним, уже вірусним, оригінальним брендом.

За матеріалами vogue.pl.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *