Цьогоріч Gucci відзначає 70-ту річницю лоферів Horsebit 1953, культової пари взуття, яка втілює спадщину та майстерність італійського модного дому. Обличчям ювілейної кампанії став актор і амбасадор Gucci Мол Мескаль.
Реклама
Лофери Gucci Horsebit 1953, вперше представлені в 1953 році, зробили революцію у світі взуття, поєднавши вишуканість з комфортом. Візитівкою цих лоферів стала деталь у вигляді мініатюрного вудила — подвійного кільця, з’єднаного стрижнем. Незабаром цей елемент став культовим знаком італійського бренду, який легко подолав прірву між минулим та сучасною модою. Протягом десятиліть лофери Gucci перетворилися на важливу частину будь-якого гардероба завдяки своїй здатності органічно поєднувати в собі італійську майстерність, американський стиль життя та класичну британську естетику кінного спорту.
Легендарні лофери Horsebit 1953 року втілюють в собі багату історію Gucci, з їх незмінною вишуканістю, яка виходить за межі поколінь. Сааме це взуття служить прикладом досконалості італійського дизайну та елегантності.
Нова кампанія Gucci демонструє позачасову, але сучасну привабливість цього взуття. У кампейні Пол Мескаль невимушено позує в оригінальному дизайні 1953 року. Його портрети елегантно демонструють, як культовий силует продовжує надихати та захоплювати покоління за поколінням.