Повернення до основ: нова осіння капсула українського бренду POUSTOVIT

Нову осінню капсулу POUSTOVIT присвятили тому, з чого починалась історія бренду багато років тому. Тоді дизайнерка Ліля Пустовіт дебютувала на першому Українському Тижні Моди з монохромною колекцією, натхненою японським і бельгійським мінімалізмом. Передивляючись власні архіви, дизайнерка усвідомила, наскільки актуальними залишаються ці стримані за кольором та формою речі.

10

Реклама

11

У новому дропі — ті самі білі сорочки з довгими манжетами, які давно стали позачасовою класикою, та чорні жакети, однаково доречні й у поєднанні з широкими штанами, і зі спідницями-олівцями. Чорній сукні з воротом-стійкою строгості додають білі лінії, що окреслюють силует та підсилюють контрасти. Утилітарні довгі пальта та топи з фактурним мереживом ручної роботи створюють баланс між жіночим та чоловічим.

12

13

14

На особливу увагу заслуговує вибір аксесуарів для кампанії нової колекції. Цього разу Лілія Пустовіт використала впізнавані прикраси друзів-дизайнерів, серед яких Lutiki, Gunia Project та Bevza, підкреслюючи важливість підтримки одне одного та захоплення роботою колег. “Останнім часом я гостро відчуваю, що поширювати певний стиль та ідею значно важливіше, ніж демонструвати окрему сукню. Для мене завжди була важливою українська модна індустрія, її розвиток та проблеми, українська фешн-індустрія як явище, адже я відчуваю причетність до її створення багато років”, — коментує дизайнерка.

15

16

17

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *