Після барвистого літа, коли модниці віддавали перевагу сумкам зеленого, жовтого та синього кольорів, восени модний фокус несподівано зміщується на ніжний рожевий. Улюблений аксесуар парижанок повертається в центр уваги. Здавалося, цей відтінок вже поступився місцем нейтральним тонам, але новий сезон доводить протилежне: рожевий знову на піку популярності. Якщо влітку він доповнював легкі сукні в стилі бохо, то восени здатен освіжити навіть найстриманіші образи.
Gucci
Реклама.
У колекціях сезону осінь-зима 2025/2026 культові моделі сумок отримали нове прочитання у витончених відтінках рожевого. Gucci представили свою знакову модель, Fendi оновили лінійку Peekaboo, а Louis Vuitton переосмислили чоловічу сумку Speedy у м’якому та делікатному варіанті.
Fendi
Louis Vuitton
Рожевий колір викликає одразу декілька асоціацій: від стилю 1960-х до ностальгічного Y2K. На початку 2000-х зірки першого ешелону, як-от Періс Гілтон, перетворили рожевий на справжній модний символ. Ікона попкультури поєднувала спортивні костюми Juicy Couture, джинси з кристалами та мініспідниці з воланами з яскравими рожевими it-bags. Якщо вона не носила свою Speedy з фірмовим монограмним принтом, то обирала інші не менш ефектні моделі в улюбленому кольорі.
Періс Гілтон, 2000-ні
Сьогодні, понад 20 років потому, рожеві сумки позбулися статусу кітчу та набули нового звучання. Їх носять Кендалл Дженнер та Амелія Грей: перша обирає мініатюрні форми, а друга надає перевагу великим моделям, які вміщають усе необхідне – від телефону до блокнота з ідеями.