У Берліні завершився Тиждень моди, який з кожним сезоном все впевненіше та гучніше заявляє про себе у міжнародному контексті. Тут активно підтримують українських дизайнерів, чиї нові роботи можуть побачити міжнародні медіа та баєри. Розповідаємо, що вони показали цього сезону під час Berlin Fashion Week.
PLNGNS
PLNGNS — молодий український бренд, заснований у 2021 році. Його особливість — це складна робота з переробки старого взуття, яке розбирають та створюють нові об'єкти. Другий раз поспіль український лейбл представив свою останню колекцію в рамках Berlin Contemporary. І цього сезону київський бренд залишається вірним своїй унікальній концепції, демонструючи екологічний дизайн, створений переважно з перероблених кросівок у стилі печворк. У показі нової колекції взяли участь колишні пацієнти центру UNBROKEN, вкотре нагадуючи світу про війну в Україні.
Реклама
DZHUS
Дизайнерка Ірина Джус продовжує руйнувати межі між модою та мистецтвом. Арт-перформанс, несхожий на традиційний показ, пройшов у Центрі Кабала. Під час презентації своєї колекції ANTICON дизайнерка була залучена в процес, читаючи тексти, написані на ногах і руках моделей, танцюючи та – у характерній для неї та її бренду манері – перетворюючи свою емоційність на живий проєкт. За словами Ірини Джус, нова лінійка досліджує “коди утопії”, створені людством для досягнення щастя, а також звертається до соціокультурного конформізму та особистих травм. Вона також відсилає до звʼязку між природним бажанням самопізнання та прагненням повернутися додому, сутності дому і факторів міграції та адаптації.
Спільне шоу українських дизайнерів Look into the Future!
Уже втретє під час Тижня моди в Берліні платформа Neo.Fashion представила колекції від кращих молодих українських брендів, обʼєднаних проєктом Look into the Future! від Ukrainian Fashion Week. У спільному шоу Марія Доброва, Саша Ятченко, Таня Метелко, Анастасія Науменко та Єлизавета Костенко показали свій погляд на сучасну моду та рефлексії на події в Україні.
d