Бренд SupportbyPoustovit представляє новий дроп, присвячений мостам Києва. Першим в цій колекції іде Русанівський метроміст. Дизайн зображення на чорних та білих футболках створила графік Марія Прокопенко, яка вирішила поєднати мости із тестами Роршаха, аби підкреслити наскільки для кожної людини колективне і повсякденне є особистим водночас. Також завдячуючи симетрії тесту Роршаха доєднуються сенси — єднання лівого і правого берегів Києва, бо вони "відзеркалюють один одного".
Реклама
Для команди бренду міст — це не тільки споруда, що допомогає перетнути річку. “Для нас, киян та українців — це символ звʼязку та обʼєднання, це створення звʼязків між людьми для обміну думками, досвідом і пристрастями”, — зазначають в SupportbyPoustovit.
Героями знімання дропу бренд запросив реальну пару киян, які разом займаються власним бізнесом. Ярослав працює таргетологом у команді Poustovit, Марго веде Telegram-канал про українську моду та раніше також була частиною Poustovit: “Було дуже приємно, коли Лілія Пустовіт запропонувала нам взяти участь у новій зйомці SupportbyPoustovit, та особливо прикольно, що нас запросили саме на зйомку нових футболок з мостом, адже головна фраза у наших відносинах — будувати мости, а не стіни”.