Український бренд IENKI IENKI представив свою першу весняно-літню колекцію. Рекламну кампанію для неї зняли в Гані.
Реклама
У першій весняній колекції IENKI IENKI представлені різноманітні речі, які поєднують в собі інноваційність, якість та позачасовий дизайн. Таким чином асортимент бренду поповнився універсальними предметами гардероба для теплих місяців.
Ідея для створення цієї колекції виникла під час співпраці IENKI IENKI з Liberty Fabric. Захоплюючись винятковою якістю Liberty протягом багатьох років, бренд прагнув створити щось свіже та оригінальне для своїх клієнтів. Спершу партнерство почалося з колекції Pre-Fall 2025, до якої увійшли речі зі складними квітковими принтами та тривимірними квітковими малюнками. Ця міжсезонна колекція з'явиться у продажу в жовтні 2024 року. Саме ці чарівні квіткові принти Liberty надихнули IENKI IENKI на створення колекції весна-літо, яку бренд випустив лімітованим тиражем на своєму вебсайті.
У світлі глобальних змін та сучасного динамічного стилю життя, пов’язаного з постійними подорожами, команда IENKI IENKI хоче закрити потребу в універсальному одязі, зручному для мандрівок протягом усього року. Тому до колекції увійшов верхній одяг з пресованого шовку зі 100% переробленого наповнювача. Інноваційна технологія ізоляції, використана в колекції, дозволяє як зберігати тепло в холодну погоду, так і регулювати температуру в теплішому кліматі, забезпечуючи комфортне носіння одягу протягом року.
“Ми раді представити нашу першу весняно-літню колекцію. Вона відображає наше прагнення пропонувати нашим клієнтам різноманітні варіанти гардероба, які легко поєднують в собі стиль і практичність протягом усього року”, — сказав Дмитро Євенко, засновник IENKI IENKI.
Весняно-літня колекція IENKI IENKI доступна ексклюзивно на вебсайті бренду.