Vogue Ukraine Conference: як мода стає екологічнішою сьогодні

Місяць моди добіг кінця, і настав час оцінити, як індустрія справляється зі своїм зобовʼязанням до сталого розвитку. Хоча тема сталості не була на першому плані, як у попередні сезони, приємно бачити, що все більше брендів інтегрують екологічно чисті матеріали та практики у свої колекції. Це стає частиною їхнього підходу, але не головним акцентом. Без систематичного сталого підходу неможливо уявити майбутнє модної індустрії, якому буде присвячена сьома Vogue Ukraine Conference. Найголовніша індустрійна подія року відбудеться 22 жовтня в інноваційному парку UNIT.City, а напередодні згадуємо 6 головних састейнбл-подій цього сезону.

Diesel весна-літо 20250Diesel весна-літо 2025

Реклама.

Вживана мода на подіумі

eBay’s Endless шоу в Лондоні1eBay’s Endless шоу в Лондоні

Цього сезону вживана мода зайняла особливе місце завдяки показам Endless Runway від eBay у Нью-Йорку та Лондоні. Глядачі мали можливість зробити ставки на речі прямо з подіуму. Також Oxfam повернулися з показом з вживаним одягом у партнерстві з Vinted. Одним із найяскравіших моментів стало те, що на подіум вийшла журналістка Vogue Джулія Хоббс у відомому топі з банановим принтом, який свого часу носила Кейт Мосс. У показі Coperni були представлені вінтажні футболки Disney на честь показу в Disneyland Paris, а на подіумі Roberto Cavalli супермоделі дефілювали у архівних образах як шана покійному дизайнеру. Цей тренд може стати потужнішим наступного сезону.

Зомбі з одягу привернув увагу до проблеми текстильних відходів

Зомбі з одягу від The Or Foundation під час Тижня моди в Нью-Йорку. Photo: Phil Oh2Зомбі з одягу від The Or Foundation під час Тижня моди в Нью-Йорку. Photo: Phil Oh

На вулицях Нью-Йорка можна було побачити майже триметрового зомбі, зробленого з одягу, створеного організацією The Or Foundation. Ця неприбуткова організація, що працює на найбільшому у світі ринку секонд-хенду в Гані, намагалася привернути увагу до глобальної проблеми текстильних відходів. Вони співпрацювали з Vestiaire Collective для продажу виробів з перероблених матеріалів, і водночас закликали бренди до прозорості у питаннях обсягів виробництва. Це важливий крок до розуміння справжніх масштабів виробництва одягу.

Подіум Diesel із 15 тоннами джинсових відходів

Diesel весна-літо 2025 3Diesel весна-літо 2025

Подіум Diesel у Мілані був встелений 15 тоннами джинсових обрізків із фабрик бренду, які будуть перероблені після показу. Ця ініціатива стала частиною прагнення бренду до циркулярності у виробництві. Креативний директор бренду Гленн Мартенс відзначив: “Є краса у відходах, у тому, що пошкоджено або знищено”. Цього сезону 57% деніму Diesel було виготовлено з регенеративної, органічної або переробленої бавовни, що є суттєвим стрибком порівняно з попередніми 3% у 2020 році.

Інноваційні матеріали

Karoline Vitto весна-літо 20254Karoline Vitto весна-літо 2025

Цього сезону було представлено багато нових матеріалів, зокрема Circ — перероблене волокно з полі-бавовняних відходів від Christian Siriano. Feben використовували OnceMore — суміш віскози та текстильних відходів, а Knwls співпрацювали з Tencel, волокном, виготовленим із деревини. Karoline Vitto представив свої знакові дизайни з використанням матеріалу Seacell, виготовленого на основі водоростей. Ganni представив кілька своїх інновацій, серед яких альтернативи шкірі на основі оливкової олії та шкіра, вирощена з бактерій.

Стелла Маккартні стала на захист птахів

Stella McCartney весна-літо 20255Stella McCartney весна-літо 2025

Відома своїм етичним підходом до дизайну, Стелла Маккартні завжди уникала використання шкіри у своїх колекціях. Цього сезону вона привернула увагу до питання загибелі птахів для виробництва пухових наповнювачів. Її колекція була натхненна символікою птахів, у якій були представлені принти голубів, топ у формі птаха та сукня з переробленого пластику, що нагадувала пух.

Нагорода Brunello Cucinelli за внесок у сталий розвиток

Брунелло Кучінеллі та його дочка Кароліна на церемонії нагородження CNMI Sustainable Fashion Awards у Мілані6Брунелло Кучінеллі та його дочка Кароліна на церемонії нагородження CNMI Sustainable Fashion Awards у Мілані

Цього року на CNMI Sustainable Fashion Awards у Мілані Brunello Cucinelli отримав Visionary Award за свою відданість італійському ремеслу та етичному бізнесу. Diesel також отримав визнання за просування циркулярності, а благодійна організація Dirt була відзначена за підтримку регенеративного сільського господарства у модній індустрії.

17

22 жовтня запрошуємо вас на Vogue Ukraine Conference, де ми поговоримо не тільки про трансформацію сталих підходів у fashion-індустрії, а й про вплив сучасних технологій та штучного інтелекту, які допомагають брендам оптимізувати виробничі процеси, економити ресурси та відповідальніше ставитися до навколишнього середовища. Більше про спікерів конференції читайте за посиланням.

КУПИТИ КВИТКИ

Редакція продовжує допомагати жінкам-військовим: прибуток від продажу лімітованих CHARITY-квитків буде спрямовано до фонду Veteranka.

Фінансовий партнер: Sense Bank — державний технологічний банк сервісів і продуктів для будь-яких клієнтів: від приватних осіб до корпорацій. Установа обслуговує близько 3 млн фізичних, 55 тисяч юридичних осіб та 85 тисяч ФОПів у 130 відділеннях по всій Україні, а також в онлайн-банку Sense SuperApp.

Б’юті-партнер:Vichy Laboratoires — французький дерматокосметичний бренд, який пропонує сучасні рішення для здоров’я шкіри та волосся на всіх етапах життя. Vichy Laboratoires залишається вірним медичній експертизі, постійно проводить клінічні дослідження та використовує інгредієнти з доведеною ефективністю

Автомобільний партнер: ABT Баварія – авторизований офіційний дилер Aston Martin, який пропонує неперевершений рівень якості та дизайну автомобілів. Представляємо вам ексклюзивний Aston Martin Vantage, справжнього мисливця, що поєднує в собі маневреність, потужну форму, малу вагу та високу швидкість (325 км/год). Цей автомобіль — справжній шедевр, який заслужено вважається флагманським спортивним автомобілем Aston Martin.

Б’юті-партнер: Mesonia — український бренд професійної доглядової косметики світового рівня із власним виробництвом у Києві. Більше 300 продуктів дієвого догляду для себе і близьких. Mesonia — перфекціоністи в косметиці.

Алкогольний партнер: гватемальський ром Zacapa, корені якого сягають 70-х років минулого століття.

Локація: UNIT.City — перший в Україні інноваційний парк, відкритий у Києві 2017 року на території колишнього Київського мотозаводу. Сьогодні це місце для співпраці стартапів, корпорацій, міжнародних компаній та ініціатив.

За матеріалом vogue.co.uk

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *