Відтоді як Кейсі Кадволладер став креативним директором Mugler, він не розчаровував прихильників бренду — вони жадають видовищ, які свого часу влаштовував ТьєрріМюглер, й вони їх отримують. Кадволладер зміг знайти власний провокаційний підхід до успішного керування французьким модним Домом.
Mugler весна-літо 2024
По-перше, Кадволладер зібрав значно більше любителів чоловічого одягу Mugler, ніж можна було уявити раніше. По-друге, у реальному світі, далеко за межами сторінок модних видань, його сексуальні вбрання мають неабиякий попит. По-третє, він викликав шалену реакцію суспільства, представивши колекцію з H&M — тоді мегафаниMugler стояли в довжелезних чергах до магазинів, а деякі речі були повністю розпродані онлайн всього за вісім хвилин.
Не дивно, що він зміг збільшити й свою команду: вона зросла з 18 людей, коли він починав у 2018 році, до 42 на сьогодні. І, здається, це додало Кадволладеру впевненості звертатися до архівів Тьєррі, яких він раніше уникав, побоюючись, що результати будуть “надто костюмними”. Так, колекцію весна-літо 2024 він побудував навколо своєї любові до восьминогів і медуз, й організував надзвичайно театральне шоу.
На білосніжному подіумі, обставленому механічними вентиляторами та яскравими вогнями, Кадволладер представив свій “акваріум”. Перший образ складався зі смоляної накладки на тілі зі збільшеними стегнами та шлейфом з шифону, що розтягнувся позаду моделі. Далі відбулися експерименти з архівами Мюглера: застібки-гачки та петлі, що оголюють шкіру, багато тюлю, що створює ілюзію “плавучих” рукавів і штанин, а також каркасні структури, що однаково виявляють і приховують кістки. Фірмові джинси зі спіральним вирізом Mugler і піджаки з корсетним поясом прикрашені візерунками; обтислі сукні доповнювали семиметрові шифонові шлейфи, які розвівалися на вітрі, як мацаки.
Кадволладер викликав захват та неабияку радість у гостей шоу. А це вражає, якщо врахувати, що показ відбувся наприкінці передостаннього дня Тижня моди в Парижі, коли всі вже почуваються дещо виснаженими.