Тиждень моди в Копенгагені з кожним сезоном стає все потужнішим, даруючи своїм гостям унікальний досвід. Яскраві шоу та енергійний стритстайл переплітаються воєдино, заразом знайомлячи ближче зі скандинавською культурою та самим містом. Цього разу Копенгаген встановив новий стандарт креативності, інклюзивності та сталого розвитку, демонструючи найкраще зі скандинавської моди, водночас висвітлюючи глобальну спільнодію, зокрема спеціальну співпрацю з Ukrainian Fashion Week. Джілі Бігун, інфлюенсерка та засновниця Joys Magazine, ділиться з нами найцікавішими моментами CPHFW.
Munthe
Колекція Munthe весна-літо 2025 стала своєрідним підсумком 30-річного шляху бренду. Засновниця марка Наджа Мунте повернулася до цінностей, які заклала в своє бачення моди ще багато років тому — мистецтва, розширення прав і можливостей жінок, відповідальності перед світом навколо. Тема "посадити насіння" символізувала ріст і творчість: вирощені Наджою власноруч квіти стали основою авторського мотива "Пресовані квіти", символізуючи красу природи та важливість розвитку творчості.
Реклама
Різноманітна палітра кольорів, натхненна природними відтінками, включала м’який блакитний, світло-жовтий, відтінки сірого та один разючий червоний, пробуджуючи відчуття оптимізму і оновлення. Показ відкрився кількома повністю білими образами, як данина святкуванню 30-річчя бренду, а ключові речі на подіумі були оздоблені вишитими квітами. Особливо ефектно вони виглядали на сукнях. Ручна робота також прикрасила стьобані бомбери та шкіряні спідниці, демонструючи майстерність виконання кожної речі.
Шоу, яке відбулося у Bella Center у Копенгагені, стало справжнім бенкетом для почуттів глядачів. Зал був прикрашений фірмовими вирізами зі шкіри Munthe на великій білій інсталяції, через яку пройшли моделі. Модні гості також зіграли свою роль у видовищі, оскільки багато хто був одягнений в останню колекцію, яка гармонійно зливалася з подіумом.Прихильність Munthe до етичного виробництва проявилася в екологічно чистих матеріалах, стійких практиках і підтримці місцевих ремісників. Такі аксесуари, як перфоровані шкіряні ремені, сумки з квітковим візерунком і шкіряні підвіски ручної роботи від копенгагенської студії ще більше підкреслюють відданість бренду підтримці локальних майстрів.
Herskind
У колекції весна-літо 2025 дизайнерка Біргітт Герскінд пропонує майстер-клас позачасової витонченості. Цього сезону Herskind продовжує розширювати межі моди. У колекції представлені приталені силуети, які контрастують зі структурованими плечима та інноваційними деталями, як-от блейзери із застібками на шнурках, які можна стилізувати різними способами.
Палітра — це ретельно підібрані м’які, приглушені тони, як-от кремовий, пудровий, пісочний і шавлієвий, доповнені акцентами ірискового, сірого та темно-чорного. Ці кольори не тільки відображають витонченість сезону, але й підкреслюють універсальність кожного виробу. Колекція стала результатом багаторічної співпраці між Біргітт Герскінд та її донькою Андреа Герскінд. Разом вони удосконалили бачення бренду, поєднавши традиційну майстерність із сучасним стилем. Як красномовно заявляє Біргітт: "Цього сезону ми запрошуємо вас зануритися в симфонію жіночності та функціональності, де кожен предмет відображає наше прагнення до краси, універсальності та позачасової елегантності".
Rolf Ekroth
Нова колекція Рольфа Екрота стала своєрідним любовним листом до фінської культури. Особливе місце в ній було присвячене Lavatanssit — традиційними танцювальними павільйонами під відкритим небом, яких багато розкидано по фінській сільській місцевісті. Ці павільйони, де люди збираються, щоб танцювати та мріяти, послужили ідеальним фоном для дослідження Екротом ностальгії, романтики та тонких відтінків фінської самобутності.
Колекція стала своєрідною сумішшю утилітаризму та емоційної глибини, де кожен виріб відображав захоплення Екрота взаємодією між традицією та сучасністю. Розписані вручну принти, ретельно підібрані матеріали та старанно виготовлений одяг оживили дух Lavatanssit на подіумі. Мотив у вигляді квітки троянди, повторюваний символ у роботах Екрота, був переосмислений у співпраці з фінським ювелірним брендом Kalevala Koru. Колекція прикрас RAKAS (що означає “кохана людина” з фінської), виготовлена з переробленого срібла. Вона бездоганно поєднується з одягом і додає сентиментальної цінності вже й без того дуже особистій колекції.
Lovechild 1979
Колекція Lovechild 1979 весна-літо 2025 під керівництвом дизайнерки Ханне Ю Андерсен була натхнена мінімалістичними скульптурами Єви Гессе. Колекція досліджувала напругу між протилежними силами — жіночністю та мужністю, структурою та плавністю, робочим одягом та повсякденною елегантністю. Показ, який відбувся у Амаліегада, став справжнім візуальним задоволенням — моделі прогулювалися лаконічним садом, який підкреслював витончену, але зрозумілу естетику колекції.
Сама колекція стала майстер-класом з роботи з контрастами. Структуровані блейзери в поєднанні зі струмливими шовковими спідницями та сорочками оверсайз поєднувалися з делікатними мереживними деталями, створюючи гармонійне поєднання чоловічого та жіночого начал. Палітра була переважно нейтральною, з домінуючими відтінками чорного, білого та бежевого, але з акцентом на м’яку пастель, що додавало відтінок грайливості стриманій колекції.
Одним із яскравих моментів показу стала поява інфлюенсерки Порнвіки Шпікер, яка вперше вийшла на подіум. Вона виглядала надзвичайно красиво в чорному шовковому костюмі без рукавів, втілюючи дух бренду елегантної простоти. Її присутність на подіумі стала важливим моментом, який відобразив сприйняття брендом сучасності та його зв’язок із культурою.
OpéraSPORT
Колекція OpéraSPORT весна-літо 2025, як описала одна із креативних директорок бренду Ава Маліна Стелтер, натхнена спокійним та чарівним садом Ексілліон, розташованим на північ від Копенгагена. Цей приватний сад, відомий своїм приголомшливим поєднанням архітектури італійського Відродження та французького бароко, вплинув на колекцію з різних боків. Стелтер та Стефані Гунделах прагнули передати позачасову елегантність цієї прихованої перлини, поєднуючи класичні архітектурні мотиви з пишною яскравою зеленню, яка визначає естетику саду.
Колекція була представлена в мальовничому місці, яке ідеально повторило основне джерело натхнення — в Оперних садах, звідки відкривається захоплюючий вид на береги Копенгагенського каналу. Це місце з його поєднанням міської вишуканості та природної краси стало ідеальною сценою для колекції, яка поєднує класичний дизайн із сучасними відчуттями. Ава Маліна Стелтер описує свою ідеальну аудиторію як тих, хто цінує стиль і зміст. Колекція створена для жінок, які шукають поєднання елегантності та практичності, незалежно від віку, походження та типу фігури.