Як вірусний маркетинг Loewe зробив його найпопулярнішим брендом на планеті

Дикий і дивовижний світ, створений Джонатаном Андерсоном у Loewe, викликає резонанс, і дані це підтверджують. У нестабільному світі моди, Андерсон лише просував Loewe вперед. Іспанський бренд з багатою історією виробництва шкіряних виробів зайняв перше місце у другому квартальному індексі Lyst за 2024 рік, випередивши такі бренди як Prada та Miu Miu, які раніше домінували у звітах Lyst. Це вперше з минулого року, коли Loewe досяг вершини списку найкращих.

Денієл Крейґ в рекламній кампанії Loewe0Денієл Крейґ в рекламній кампанії Loewe

Реклама

Чи дивує це когось? Навряд, адже Loewe був всюди. Соціальні мережі переповнені їхніми актуальними маркетинговими кампаніями та вдалим вибором знаменитостей для реклами, які відповідають образу бренду. Останнім доповненням зіркового ешелону амбасадорів став Денієл Крейґ, який залишив Джеймса Бонда у минулому, з'явившись у диких в'язаних виробах і ще більш диким волоссям. Рідко коли бренд з такою нішевою естетикою може зробити свою продукцію такою доступною для всіх. Їх спосіб комунікації не відчужує, а навпаки, приваблює — і це безпрограшна приманка для покоління Z.

Айо Едебірі у Loewe на Met Gala 20241Айо Едебірі у Loewe на Met Gala 2024

Met Gala теж зіграв свою роль. Спілка знаменитостей на борту Loewe Bus викликала фурор в Інтернеті. Омар Аполло, Джеймі Дорнан, Айо Едебірі, Амбіка Мод, Елісон Олівер, Джош О’Коннор, Майк Фейст, Ден Леві та Лука Гуаданьїно всі разом зробили одне з найканонічніших селфі в історії Met Gala. Вони були одягнені у грайливі, кольорові вбрання, які відобразили як кокетливість бренду, так і тему самого заходу.

Loewe осінь-зима 2024/20252Loewe осінь-зима 2024/2025

Loewe осінь-зима 2024/20253Loewe осінь-зима 2024/2025

2024 рік ознаменовує десятиріччя перебування Джонатана Андерсона в Loewe. Хоча він підписав контракт у 2013 році, його перша колекція була представлена у червні 2014 року. Один сезон він зосереджується на матеріалах; інший – коментує культуру в епоху Інтернету. Гнучкість Андерсона дозволила Loewe залучати нових амбасадорів, знімати кампанії з неочікуваними особистостями та бути всюди одночасно, не втрачаючи унікальності. Всесвіт Loewe розширюється так само швидко, як і сам світ моди.

Вплив Loewe зміцнився завдяки міжкультурному ефекту. Один з найбільших фільмів року, “Суперники”, мав у своєму арсеналі речі, створені Джонатаном Андерсоном. Loewe випустив деякі “костюми” з фільму після його прем’єри в кінотеатрах; лише футболка з надписом I Told Ya допомогла відродити любов моди до футболок з написами.

14

Поза кінотеатром, підйом Loewe у рейтингах Lyst збігся з біговим бумом. З моменту партнерства зі швейцарським брендом On Running, спільнотний аспект культури бігу та його значення поза подіумом стали не менш важливими для клієнтів. У цьому ж звіті Lyst, кросівки Cloudtilt з колаборації Loewe x On посіли перше місце у рейтингу “Найгарячіших продуктів” за квартал — симбіотичне партнерство, яке призвело до збільшення пошукових запитів на On Running на 308 відсотків після оголошення про співпрацю.

Підйом Loewe знаменує завершення його трансформації від традиційного бренду, що виробляє преміум шкіряні вироби, до вірусного люксового бренду, улюбленого молодими поколіннями. В останніх колекціях Loewe ще зберігаються відсилки до ремесла, але на передньому плані — ширші концепції та мистецтво. Loewe став безсумнівно сексі, і люди це підтримують.

Кросівки Cloudtilt з колаборації Loewe x On5Кросівки Cloudtilt з колаборації Loewe x On

16

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *